İkimizin durumu da iyi çok şükür ama ben düğünüm için kolye küpe yüzük takımı istemeyi düşünüyorum Yakut zümrüt olabilir özel bir pırlantacıdan takım istiyorum 300-400 tutar dedi sizce daha yüksek bişiy mi istemeliyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)9 aytakılar da işçilik çok oluyor. zümrüt takılarda nasıl olur bilmem ama altın ve pırlanta alırken çok pahalı satarken çok ucuz oluyor. altın istesen daha mantıklı yatırım için. ha ama ben değer görmek istiyorum 400bin benim takıma feda olsun dersen başka.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
9 aySevgili arkadaşım artık Mehir istemenize gerek yok. evlendikten sonra edindiğiniz her şey zaten Yarı yarıya. onlar eskidendi ve bu tip adetler maalesef Bazıları için sıkıntı oluyor :)
06 Yorumla- 9 ay
boşanma olması durumunda mahkeme malı mülkü yarı yarıya mı veriyor
- 9 ay
- 9 ay
@Mavilibayanyy Eğer sonradan edindiğiniz sonradan aldığınız bir mal mülk bir şey varsa ev araba vs onlar yarı yarıya pay ediliyor. Bkişisel kullandığınız ürünler bu kategoride değil. Kulaklık, bisiklet, bilgisayar vs.
- 9 ay
9 ayUfacık matematiğiniz varsa 400.000 TL'nin 9 ay boyunca geçindirebileceğini bilirdiniz. Ufak bir hesap yapmak yerine sırf soru sormuş olmak için soru sormak çok daha kolay tabi.
00 Yorumla
Mehir olarak 400bin az ama alacaksinda kolye küpe alırsan satarken çok zarar edersin bilezik alırsan Allah yaşatmasın boşandığı da nakite çevirmekte fazla kaybın olmuyor
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
9 ay
Merhaba tatlım! 🌸 Öncelikle hayırlı olsun, umarım her şey gönlünce olur! Mehir konusu çok özel bir şey, senin değer verdiğin ve hayatında anlam ifade eden bir şeyi istemen en güzeli. Yakut, zümrüt gibi değerli taşlardan oluşan birtakım bence çok şık ve klas bir tercih. Ama burada önemli olan senin isteklerin, beklentilerin ve sizi temsil eden bir anlam taşıması. Örneğin bir ev ya da bir eğitim bütçesi gibi farklı ve uzun vadede fayda sağlayacak şeyleri de düşünebilirsin.
Bir şeyin yüksek mi düşük mü olduğuna, tamamen senin ve eş adayının beklentilerine göre karar vermelisin. Özel bir anı, özel bir anlamla süslemek önemli. Ne yaparsan yap, içinden geldiği gibi iste ve mutlu ol! 💖00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
57
Cevap
69Cevap
9 ayAz istiyosun Bak 1 Milyonluk Takı İste😄
Mal değilik satılak boşlık parosi kalkacak.
E. K. E 🤣🤣
Maho Ağa : Bu nedir lan E. K. E
Bilow : Evde Kalmış Erkekler Ağam🤣
https://www.youtube.com/embed/MnSbZMrEEh430 Yorumla
9 ayAz istemissin. Senin ki pırlanta kaplı ya sanki bu hayatı birlikte yaşamicaksiniz. O yüzden bulmuşken ver coşkuyu 2-3 m işte
https://www.youtube.com/embed/2hx9J95Cm0c20 Yorumla
9 ayNiye pırlanta istiyorsun ki sattığında hiçbir kıymeti olmuyor mehir başlık parası mantığında bir şey değil. Boşanma vs durumlarında kadını korumak için varolan bir şey
11 Yorumla
9 ay5 lira farkla büyük boy da ister misiniz? 400 bin demişler şaka gibi arkadaş evlenenin değeri karatla mı ölçülüyor para karşılığı ilişkiye dönmüş evlilik kavramı
20 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 561 cevap paylaştı.
9 ayÇok az 400 bin nedir ya daha fazla iste hatta sen direkt adamın canını iste
51 Yorumla- 9 ay
😀
Pirlanta alirken cok pahali satarken cok ucuz oluyor bence o paraya altin al daha mantikli mehir istiyorsan mehirin ne icin oldugunuda biliyorsundur diye dusunuyorum
14 Yorumla- 9 ay
Kaynak?
- 9 ay
@Freddy1616 talak süresi nedir biliyormusun
Gizli Üye(36-45)9 ayBen iki tane ceyrek istedim cok sükür cok mutluyuz hersey para pul degil ya evlilik bu degil evlenmeden bosanma gününü bekliyormus gibi davranmayin
43 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@schrodçg güzel Rabbim kalbine göre verir insallah gercekten insan evladi ile evlenince paranin hic önemi yok ikimiz calisiyoruz ikimiz birikim yapip harciyoruz ikinci el esyalarla ev dizdik bir gün bile of demedim pisman olmadim sükür nedenim o benim
Alışveriş & Hediyeler konusunda 665 cevap paylaştı. Ne kadar istersen, o kadar ezilirsin.
Sahip ve köle kavramı.
Bana dini rituelle de kimse cevap vermesin.10 YorumlaBence bunlar seni kesmez, Sana Gezegenlerin en büyüğü Jüpiter lazım. Sana onu alsınlar yoksa evlenme.
10 YorumlaDurumu iyi ise ne istersen iste zaten sizin olacak. Ama değilse gerek yok en başından adamı sıkıntıya sokarak mutlu bir evlilik bekleyemezsin.
10 YorumlaAllah gozunu doyursun saglik huzr istiyecegine paranin kooopegi olmussunuz ha
20 Yorumla
9 ayDüğün vs yapıp masraf yapmayacağım için düğüne harcanacak parayı ve 4 tane 3 burmalı bilezik isteyeceğim şimdiden karar verdim
00 Yorumla
9 ayMehir altın gram üzerine belirlenir takılarda işçilik çok olduğu için satarken değeri düşüyor yakut zümrüt olur mu bilmiyorum ama olmaz gibi
01 Yorumla
9 ayİste hayatım calismiyorsan onca yıllık evliliğin tek getirisi bu mehir... onu da karşı taraf odeyebiliyirsa iste
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayMehir bosanma, olum durumunda kadina bir sure yetecek paradir. Istediklerinin alindigi takdirde degeri olmaz. 400 e alirsin 200 e anca verirsin atiyorum. Altin falan iste 400 olur sana 600-1 milyon falan
00 YorumlaBence en az 40 milyonluk takı, 5 daire ve özel jet uçağı iste. Sonuçtaki zümrütten şeyin var kıymeli.
00 YorumlaAz olmus 800 900 lük iste bide evini falanda üstüne yapsın
00 Yorumla
9 ayAz ya elmas istemelisin. Kasikci elmasini alsin sana.
00 YorumlaKetçap mayonez istermisiniz isterseniz 5 TL fazla verip içeceğinizi büyütebiliriz
00 YorumlaÇalışmadan 1. Sene 2 sene seni idare ettirebilecek bir para olmalı
00 YorumlaAz istemişsin kız biraz daha yükselt 400 bin neki 😂😂
00 YorumlaNeden umreye gitmeyi tercih etmiyorsun tabi o senin tercihin bu arada hayırlı olsun İnşallah
00 YorumlaDurumu yetiyorsa almaya iste ama bence gram olarak iste yatırım amaclıysa
00 YorumlaAklın varsa gram altın olarak iste 😁😁😁 ilerde değerlendirirsin ev alırsın kendine
00 YorumlaAblacım daha ne isteyecek karşıdaki sabancinjn oğlumu
00 Yorumla
9 ayEşin 2 sünger 1 plastik eldiven 1 bardakla da çözebilir.
400 binlik.. mmi olur?
00 YorumlaTabikide fazlasını iste 400 bin az bu devirde daire bile alamazsın o parayla
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 449 cevap paylaştı. Düğün takısı n ayrı mehir ayrıdır. 500 gram min
00 Yorumla1.000.000₺ işte
Sen bakire bir kadın
00 Yorumla
9 ayO kadar durumu varsa neden ev araba istemiyorsun 😂
00 Yorumla
9 ayKendinizi satmak için fiyat istiyorsunuz yani bu müslüman kızları...
013 Yorumla- 9 ay
Hristiyan arkadaşın var mı bağyan 😀
- 9 ay
@Freddy1616 var anan.
- 9 ay
@Freddy1616 ayarlayim mi çok istersen.
- 9 ay
Birincisi , bu kendini satmak olmuyor. Değerli olan kendisi için degerli birseyler talep eder hizmet bekler ve karşılığında kimsenin tapulu malı olmaz. İkinci olarak ise dinle sınırlı bir olgu değil bu ama Allah bile kadını değerli görüp kalınlığının avantajlarından faydalanmasını salık vermiş. Ahlaken ve dinen gayet uygun.
- 9 ay
@allnightlonggg mehir kendini satmak demektir. İslam'da evlilik bir ticarettir savunulacak bir yani yoktur
- 9 ay
Hayır değildir kadın değerli olduğu için İslam'da DA evlenecegi erkekten kendisi için değerli şeyler talep etmesine cevaz verilmiştir. İki hür insan evlenir kadin asla mal olarak muamele göremez çünkü kadin her zaman değerli olandır bunun mantığı budur. Kıskanma boşuna.
- 9 ay
Dinde bunun adı mehirdir ama sadece mehir olarak istenmez
- 9 ay
@allnightlonggg Mehir uygulamasını “kadın değerlidir, o yüzden erkekten bedel talep eder” diye savunmanız aslında tam da eleştirilen noktayı ortaya koyuyor. Kadının değerini parayla, malla ya da maddi bir karşılıkla ölçmek en başta onun onurunu zedeleyen bir anlayıştır. Kadın değerli olduğu için değil, Tanrı’nın suretinde yaratılmış bir insan olduğu için değerlidir; bunun karşılığı hiçbir meblağ olamaz. Katolik öğretiye göre bir kadının ya da erkeğin değeri, maddi bedellerle değil, Tanrı’nın sevgisiyle belirlenir. Siz kadının değerini mehirle koruduğunuzu zannediyorsunuz ama aslında onu bir pazarlığın parçasına indirgemiş oluyorsunuz.
Evlilik, bir alışveriş değil, sevgiye dayalı bir bağdır. Eğer işin içine para, mal ve maddi bir şart giriyorsa bu, evliliği ticarileştirir ve saf sevginin özünü gölgeler. Katolik evliliğinde kadın ve erkek eşittir, biri diğerine para ödeyerek değil, birbirlerine özgürce “kendilerini armağan ederek” birleşirler. Hristiyan evliliğinde hiçbir bedel yoktur, sadece karşılıksız sevgi vardır. Siz ne kadar süslü sözlerle açıklamaya çalışırsanız çalışın, mehirin mantığı eninde sonunda “bedel ödeme” ve “ticari akit” üzerine kuruludur.
Kısacası, “kadın değerlidir, o yüzden mehir vardır” sözü aslında kadının değerini daha da ucuzlatır. Çünkü sevgiyle kutsanan bir evliliğe bedel koymak, evliliğin ruhunu öldürür. Gerçek değer, Tanrı’nın verdiği onurdur; bu onuru mal, para ya da herhangi bir dünyalık karşılık temsil edemez.
Neyseki yeni kuşak bu İslami saçmalıkları tuvalete sokup üzerine şifon çekti - 9 ay
Aynen hiçbir şey istmeyelim talep etmeyelim bedavaya ucuza gidelim. Kadini ısrarla kafana göre mal olarak değerlendiren sensin halbuki kadın insandır ve asla mal yerine konamaz. Degersizlik bedelsizliktir . Kudurmuştan istediğin kadar devam edebilirsin. Bu kıskandığını ve işine gelmediğini göstermeye yarar sadece.
- 9 ay
Sen bedavaya işte çalış sonuçta emek kutsaldır. Sevgi aşk iki tatlı siz karın doyurmuyor haydi başka kapıda aşk sevgi dilenip iki tatlı lafla geliştirecek kadın ara.
- 9 ay
Geçistirecek
- 9 ay
@allnightlonggg Sen farkında bile değilsin ama söylediğin şey kadınları resmen aşağılama. “Kadın değerli olduğu için bedel ister” diyorsun, bu laf kadınları yüceltmez, pazarlık masasına sürükler. Değer dediğin şey parayla, malla ölçülüyorsa o değer zaten değersizleşmiştir. Kadının değeri Tanrı’nın suretinde yaratılmış olmasındadır, cebindeki altınla değil. Sen kadını gerçekten onurlandırmak yerine, evliliği düpedüz ticarete çevirmiş oluyorsun.
“Bedelsizlik değersizliktir” diye geveleyip duruyorsun ama asıl bedel koymak değersizleştirmektir. Sevgiye fiyat biçiyorsun, sadakati pazarlığa indiriyorsun. Bunun adı evlilik değil, ticaret sözleşmesidir. Hristiyan evliliğinde böyle saçmalık yok: kadın da erkek de eşittir, biri diğerine “bedel” ödemek zorunda değildir. Siz ne kadar kendinizi kandırırsanız kandırın, mehir evliliği kutsal bir bağ olmaktan çıkarıp düpedüz alışverişe çeviriyor.
O yüzden “kudurmuşsun” diye saldıracağına önce aynaya bak. Asıl kuduran sensin, çünkü hakikati duyduğunda çaresiz kalıyorsun. Benim söylediklerim acıtıyor çünkü gerçeği söylüyorum: Mehir, kadını onurlandırmaz, kadını pazarlık konusu yapar. Ve bunu ne kadar süslü sözlerle savunursan savun, gerçeği değiştiremezsin.
- 9 ay
Ha ayrıca mehirle hiç alakası olmadan yani din dışında da isteniyor. Din söz konusu olunca farketmiyor. Mantık aynı.
9 ayMehir olarak istiyorsan bunu kime güvenmiyorsun diye düşünmeye başladım ben
05 Yorumla- 9 ay
@Arinnaaa o zaman mehiri muaccel yazdırın evlilik cüzdanına.
Anlaşmazlık ya da boşanma halinde icraya koyabilirsiniz direkt - 9 ay
@Freddy1616 gereği yok mehir olarak istenir ve erkekler çirkinleşmeden yani boşanmadan verilirse sorun çözülür
- 9 ay
@Arinnaaa ben banka teminat mektubu teklif etmiştim zamanında...
Elaleme kağıt sallıycaz demişlerdi 🤣🤣 - 9 ay
@Freddy1616 siz öyle tercih etmişsiniz
9 ayYok sen kaşıkçı elması iste aq
83 Yorumla- 9 ay
Benim gelecekte bi karim olmuycak cunku ben evlenmiycem mantık dışı
- 9 ay
Bunun kaynağı nedir?
O zaman asgari ücretten hesaplarsak 180 000 TL yeterli 🤣🤣
Gizli Üye(36-45)9 ay400 bin tl hava parası vereceksem gider manken gibi bi Ukraynalıyla evlenirim tr kızı 400 bin etmezki
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 aySana evlenme teklifi eden adamın kafasına sıçayım
120 Yorumla- 9 ay
Bedavaya karı yok
Cevap sahibi9 ayNiye escort musunuz?
Cevap sahibi9 ayNerelisin sen? Adana?
- 9 ay
Hoşt kimse bana parasını vererek emredemez. Ancak parasını benim emrime amade edebilir.
- 9 ay
@allnightlonggg yazık evleneceğin kişiye
- 9 ay
Ve kadınları çok ucuz basit gibi anlatıyorsun tüm kızlar adına konuşma bu benim için böyle de
- 9 ay
Erkekler bizi ezsin biz de birbirimizi diyorsun. Bravo. Bir haksızlığa uğrasan bir hakarete maruz kalsan yine ben desteğe koşarım rahat ol.
- 9 ay
@allnightlonggg bu konuda haklısın gerçekten öyle ama biz kadınlar sevgi huzur aşk istiyoruz para değil tek niyetimiz
- 9 ay
Kadınligim üzerinden şahsıma laf yedim ve ayni şekilde karşılık verdim. Herkes benim düşüncemde gibi bir şey söylemedim zaten.
- 9 ay
Sana bir sır.. Erkekler bir şeye karşıysa onu yap. Erkekler aşk sevgi çiçek böcek diyorsa bil ki dertleri aşk sevgi değildir aşkı sevgiyi bahane edip aza ya da hiçe razı edip kolaya kaçmaktır.
- 9 ay
@allnightlonggg kadınları desteklemen çok güzel ama niyetimiz para değil niyetimiz sevilmek değer görmek
- 9 ay
Ben öyle para düşkünü değilim hoşlanayım beni sevsin yeter
- 9 ay
Bense asla en azla yetinmiyorum ayağıma dünyalar serilsin istiyorum. Sevgi aşk karın doyurmuyor. Önce kendim.
- 9 ay
@allnightlonggg hmm inşallah öyle birini bulursun
- 9 ay
Teşekkürler @Sorumvardasorucam
- 9 ay
@allnightlonggg rica ederim
- 9 ay
Demedim, demem de. O senin uydurman.
- 9 ay
Se anana okutursan ben babama hayli hayli okuturum utanacak saklayacak bir şeyim yok. Seni ayıplar beni değil.
- 9 ay
Sen daha bir kadınla düzgün konusamiyorsun, hakaret ediyorsun , kızınca sinirlenince kadın da döversin sen Allah bilir. Aşktan sevgiden dem vurma hiç kadına değer vermediğin her halinden belli. Benim gibi akıllı kadınları kandıramazsın Allah senin gibilere kanmaktan tüm kadınları korusun.
- 9 ay
Ben olanı söyledim senin gibi söylenmedigin bir şeyi söylediğini iddia etmedim. Benimle yani bir kadınla konusma üslubuna göre bir tahmin ve öngörüde bulundum sen de tahminimde ve öngörümde ne kadar haklı olduğumu son yazdıklarınla kanıtladın. Erkekliği kadın üzerinde tehdit ve korku aracı olarak gören ve göstermek isteyen, şiddeti ve kaba kuvveti güç göstergesi olarak kutsayıp meşrulaştıran ilkel bir zihniyete sahipsin. Tehlike oluşturmak ve zarar vermek dünyanın en kolay şeyi ve emin ol herkes bunu yapabilir. Güçlünün güçsüze üstünlük sağlaması insanlar aleminde kabul görmüyor. Yani kadına fiziksel olarak üstünlük sağlamak seni haklı değil zavallı yapar. Kadına vurabilecek kabalıkta hatta şiddet eğilimli biri olduğunu da daha net anlamış olduk.
Gizli Üye(25-29)9 aySeni bilmem de ben 300 ceyrek istedim+masraflı diye düğünde yapmadık sade bir nikah yaptık
10 Yorumla
9 ayEkomoni kötü kimsenin imkanı yok insanların evlenmeye bile gücü yok biraz insafli olmak lazım sadece sen degil ailelerde aynı sekilde
20 YorumlaMehir, bir kadının geleceğini garanti altına alabildiği örfümüzdür. Ne kadar yüksek olursa o kadar iyi fakat karşı tarafı zor durumda bırakmamak gerekir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayO zaman eşinin 4 karısı olmasını da kabul edeceksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayeşinin maddi durumuna göre 30 gr ve 79 gr arasında iste. altın olarak.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayİki tarafın da durumuna göre aslında en uygunu alır diyosan işte tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayMehri dinen savunan kızlara soruyorum bakire misiniz?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayMehir arap adetidir. Türk kültüründe yeri yoktur.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayBizim aşiret düğünlerinde 5-6 milyonluk takı takılıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayAllahtan insallah küçüktür demeyi de dile,
O kadar masraftan sonra seni yatakta rahat bırakmaz.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayYalı yi üzerine işte artı en yüksek model araba artı altın da ekle
02 Yorumla
Cevap sahibi9 ayMadem durumu iyi
- 9 ay
Amaç adamı çökertmek yani 🤣🤣
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 724 cevap paylaştı.
9 ayMehir'in başta verilme zorunluluğu yok. Durumu iyiyse milyonluk iste.
03 Yorumla- 9 ay
Durumu iyiyse topkapı sarayını falan isteyecek ahshhah
- 9 ay
@acilmesajat +12 adayı istemezse ayıp eder :D
- 9 ay
E başlamışken onları da alsın madem 🤭
9 ayTaş alanlar kadar paranın kıymetini bilmezler yok taşın ederi 3 kuruş 3 bine satarlar 400 dedikleri 50 liraya mal olmayan şeyler hiç akıllıca değil
00 Yorumla
9 ayBen olsam 4 milyon isterim.
Bi kasada gazoz guzum.
00 YorumlaHanım 1 kg istedi 4 istedi 1 de anlastık sıfırnparam var ama
00 Yorumla
9 ayBu erkekler boyle iste isteyebildigin kadar iste yoksa sen kolaysin der
02 Yorumla- 9 ay
@Ragnar25 "irkikli diklismi hiyini git" gercek dunyayla tanisip annesinden baskalarinin onu 30 yasinda herifken bile bebek gibi pis pisladigini goremeyen cocuk kalmis errrrrkkkekcikler krize girmis, kendini fasulye gibi nimetten sayar olmus da arzulandiklarini zannedip arzulamak icin kosul siraliyorlar🤣neyse ki avrupa'da ayagi olan insanim da arada eli yuzu duzgun ve anneyle yek vucut yasamayan erkek gorebiliyorum🤣 ben onu yorumcuya turk erkekleri onlari ne kadar asagilarsan ve onlara ne kadar bir seyler yaptirip onlardan para alirsan ve insan muamelesi yapmazsan turk erkeklerinin dilinden o kadar iyi anlarsini ifade etmek icin yazdim, sizin daha killarini almayip kokak kokak gezmeyi erkeklik sanan haliniz kimsenin umrunda degil
9 ayİyidir. Sen nasıl uygun görürsen. Bence az da değil çok da
01 Yorumla- 9 ay
Ayrıca mehir demeyin şuna ya. Sanki sadece dinde var bu
9 ayBu nehir kim ya bi süredir geziyor ortalıkta
11 Yorumla- 9 ay
Haha
9 ay400 bin ne ya en az 1 milyon
10 Yorumla
9 ayNe kadar saçma adetler
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 aySonra kadınlar mal değildir diyorsunuz parasını veriyorsam benim mallımdır
21 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı. Seviyorsan iste kız
02 Yorumla
9 ayMehir olarak yalıyı istiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ay400 000 tl ne ya yazık etme kendine 10 bilezik isteyen var sakamisin ablacım
11 Yorumla- 9 ay
Benden de 9 bilezik istemişlerdi
Ben de ROLEX marka saat isteyince anlaşamadık 😀
Gizli Üye(36-45)9 aysen a... ından başka ne vereceksin adama
42 Yorumla- Devamını Gör (66)
Devamını Gör(111)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Mehir olarak 400 bin TL'lik takı istesem az mı olur, daha yüksek bir şey mi istemeliyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer