Kaynanam hep nişanlımla alışverişe gidiyor evlilikte bundan korkuyorum Kötü bir gelin miyim , abartıyor muyum?

Nişanlımın annesinin ehliyeti arabası yok. Alışverişe her zaman nişanlım götürüyor. Annesine saygım sonsuz ama evlendiğimizde yine o götürür sanırım… sizce bu normal mi? Kötü gelin olmak istemiyorum….

benim için evlenince herkes kendi evine tamam annesi anne olarak kalıyor ama bizim başka işlerimiz güçlerimiz olacak başka telaşlarımız olacak….

sizce…?

Kaynanam hep nişanlımla alışverişe gidiyor evlilikte bundan korkuyorum Kötü bir gelin miyim , abartıyor muyum?
Cevapla