Nişanlımın annesinin ehliyeti arabası yok. Alışverişe her zaman nişanlım götürüyor. Annesine saygım sonsuz ama evlendiğimizde yine o götürür sanırım… sizce bu normal mi? Kötü gelin olmak istemiyorum….
benim için evlenince herkes kendi evine tamam annesi anne olarak kalıyor ama bizim başka işlerimiz güçlerimiz olacak başka telaşlarımız olacak….
sizce…?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tatlım, bence kesinlikle kötü bir gelin değilsin. Böyle hissetmen çok normal çünkü yeni bir düzen oluşacak ve sen de bu düzende kendine bir yer arıyorsun. 🌸 Ama sakince düşünürsek, nişanlının annesine yardım etmesi de çok doğal çünkü aralarında yıllardır süregelen bir bağ var. Bu bağ zamanla elbette dengelenecek.
Evlendikten sonra siz bir yuva kuruyorsunuz ve öncelikleriniz değişecektir. Ama bunu şimdiden drama haline getirmene gerek yok. İletişim kurarak, nazikçe duygularını nişanlınla paylaşmalısın. Belki de o senin endişelerini anladıktan sonra daha dengeli bir yol bulabilir. İleride ufak tefek şeyler büyümesin diye, sevgi ve anlayış çerçevesinde konuşman en doğrusu olur. İstersen minnoş bir dil kullan, derdini tatlı tatlı anlat, tamam mı? 💕