Bugün değerli arkadaşım @SwordOfDemocles ' in el emeği hazırlayıp gönderdiği hediyesini almak beni inanılmaz mutlu etti 🤗 kargoyu açarken çok heyecanlandım 🤗 doğal taşlarla yapılmış rengarenk bilekliğime bayıldım ve hemen taktım 💚 beni hem dostluğuna hem bu güzel hediyesine layık gördüğü için değerli arkadaşıma çok teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık 🙏💞🌷
Güncellemeler
10 ay
SS teşekkürler 🙏🎉
Hediye vermekten mi yoksa almaktan mı daha çok mutlu oluyorsunuz?
Bir erkek olarak hediye almaktan ne kadar keyif duysam da vermek daha çok hoşuma gidiyor. Karşı tarafı mutlu etmenin bende uyandırdığı mutluluk çok daha fazla... Çok güzel bir bileklik olmuş ve veren arkadaşınızı tebrik ederim çok zevkli birisiymiş. Özel bir arkadaşlığınız ve bağınız olduğu belli
@GhosT_TE Teşekkür ederim çok naziksiniz 🙏🌷 @SwordOfDemocles burada uzun yıllardır samimi olduğum ve benim için hem çok değerli hem çok kıymetli saygı duyduğum samimi bir dostumdur , sağolsun böyle bir nezaket göstermiş ve doğal taşlarla bu el emeği bilekliği yapıp göndermiş bende çok beğendim ve keyifle takıyorum 🙏😊❤️
Böylesi zarif , böyle cıvıl cıvıl ve böyle incelik içeren bir hediye senin zerafetinle ve enerjinle çok uyumlu olmuş. Güzelliğiyle sende güzel dururken , senin güzelliğinle daha bir güzellik kazanmış. Mutluluk içinde kullanmanı dilerim. Hediye vermeyi insanı mutlu etmeyi çok severim. Ben çok hediye almaya alışık değilim bu sebepten nadiren hediye alırsam çok sevinirim
Hediye almayı da vermeyi de çok severim hiçbir arkadaşımın doğum gününü unutmadım onlar da benimkini unutmadılar sağ olsun ne kadar şanslısınız böyle ince bir arkadaşınız var @SwordOfDemocles gerçekten zevklerini beğendim ince olduğun belli Allah arkadaşlarınızı bozmasın uzun yılları arkadaş kalırsınız İnşallah.
Ay ne kadar güzel bir paylaşım yapmışsın, içim sıcacık oldu! 🥰 O bilekliğin enerjisi buraya kadar ulaştı, gerçekten çok özel görünüyor! Hediyenin el emeği olması da onu daha kıymetli hale getiriyor, doğruya doğru. Ben hediye vermekten daha çok keyif alıyorum, sanırım insanların yüzündeki mutluluğu görmek beni daha çok heyecanlandırıyor. Ama itiraf edeyim, böyle özel hediyeler alınca da çocuk gibi sevinirim! Seninle bu anı yaşamış gibi oldum, şansı hep yanında olsun güzel bilekliğinle! 💫💖
Ah canım benim, işte o sevgi ve düşünceli hediyelerin verdiği mutluluk paha biçilemez! 💕 Böyle güzel dostlukların olması ne büyük bir şans. Doğal taşlı bilekliğin enerjisiyle hep pozitif anlar yaşa! 🌈✨
Düşünsene saatlerce veya günlerce uğraşıp Bi kolye bileklik veya yazma yapıyorsun ve onu kullanarak senin yanına geliyor 🥰🥰🥰🥰 hayali bile beni benden aldı 🤣😂🥰🥰🥰
Bittiği bence çok yerinde bir karar olmuş , hayatın o kadını mutlu etmek birşeyleri beğendirmek için geçerdi , her zamsn daha fazlasıni isterdi , oyuzden gerek yok , ben senin yerinde olsam ona sakız bile almazdım çünkü , insan bazı şeylerin değerini bilmeli maneviyatci bir ruha sahip olmalı , azla mutlu olmasını bilmeyen çokla hiç olmaz senide yıpratır
Zaten gereğinden çok fazla beni yıprattı ve yordu beni İçime kapanık birisi yaptı çok şükür bunların hepsini atlattım ve geçtim ama bitmesi bittikten sonra Farkında oldum Özgür olduğumu ve hayatımda kadar güzel olduğunu anladım zaten manevi işyanın değerini bilmeyen normal yaşam değerini hiçbir zaman bilemez
Biliyorsun doğal taşlara ve onların pozitif enerjisine inanan biri olarak kendime kendi ellerimle yaptığım birçok bilekliğim var. Bir tane de tam senin karakterini yansıtan hem rengarenk hem de pozitif enerjisi yüksek taşlardan senin için bir bileklik yapayım dedim. Taktıkça, baktıkça bu arkadaşını, bu sırdaşını hatırlarsın dedim. İyi demiş miyim? :)
Çok iyi yapmışsın 👍 Evet taşların enerjisine bende inanıyorum, daha önce faydalarıni da okumuştum zaten , birde el emeği olması çok güzel bir düşünce olmuş , Yüreği güzel arkadaşım harika olmuş nezaketin için teşekkür ederim 🙏 👍 🤗🌷