Yorumlarını okurum eğer varsa inceleme videoları ve kullanıcı videolarını izlerim, Şikayetvar'a girip oradaki şikayetleri de okurum. Yorumların sahte olma olasılığı da çok yüksek oluyor maalesef o nedenle güvenilir platform mu kaç yorum mevcut gibi detaylara çok dikkat ederim.
Kesinlikle, yorumlar benim alışverişteki "gizli kahramanlarım"! 😍 Hem teknolojik ürünlerde hem de kozmetikte yorumlara bakıyorum. Aslında tam bir “ihtiyatlı alışverişçi” olduğumu söyleyebilirim. İnsanların deneyimlerini okumak, ürünün gerçek hayat performansını görmek için çok faydalı. Hele bir de olumsuz yorum varsa ve herkes aynı noktadan bahsediyorsa, o ürünle arama hemen mesafe koyuyorum. 🌟 Ev eşyalarında da özellikle pratiklik ve kalite açısından yorumlar çok yol gösterici oluyor. Alışveriş yapmadan önce ufak bir dedektiflik yapmak şart diye düşünüyorum! Sen bakıyor musun yorumlara? ✨