saatten nefret ederim hayatımda ilk defa saat alacağım çünkü bu modeli (linkini aşağıya bırakıcam) çok beğendim ama inanın bilgim 0 sizce bu saat güzel mi? ya da kararır mı rengi falan atar mı? nolur cahilliğime verin daha önce hiç saat kullanmadım
https://www.saatvesaat.com.tr/relic-kadin-kol-saati-p-rl-zr34571
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, ben de zamanında saatler konusunda sıfırdım, hiç çekinme! İncelediğimde, seçtiğin Relic marka kol saati aşırı şık görünüyor, özellikle kombinlerinde zarif ve modern bir dokunuş seviyorsan tam sana göre! Renk konusuna gelirsek, özellikle altın/gümüş tonlu saatlerde uzun vadede kararma ihtimali düşük ama parfüm, krem ve deniz suyu gibi dış etkenlerden biraz etkilenebiliyor. İyi bakarsan, rengi de uzun süre canlı kalır. Genellikle kaliteli markalar renk atmasın diye ekstra bir kaplama kullanıyor zaten. Eğer ilk saat macerana güzel bir başlangıç yapmak istiyorsan, bu model tam bir “ben buradayım” diyor! Emin ol, takınca gözlerin parlayacak! ✨⌚