İnternet & Teknoloji Saati okurken nasıl teleaffuz ediyorsunuz? Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Mesela 11'e 10 mu var diyorsunuz, 10'u 50 mi geçiyor diyorsunuz Saati okurken nasıl teleaffuz ediyorsunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Ben normal teleaffuz ederim. saat 23:02 olduğunda 11 i 2 geçiyor derim 0 0 Yorumla
daktırmaktırr Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Keyfim ve kahyası nasıl isterse öyle diyorum çok değişiyor 0 7 Yorumla Boavistaa +1 yıl Nasıl istediğimi söyliyim mi Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Şöyle keyfim kahyam Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Söyle* Yorumla Boavistaa +1 yıl 10'u 50 geçiyor dersin sen Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Dümdüz müyüm ben hshjdhdjdhd Yorumla Boavistaa +1 yıl Düz olmak kötü bir şey mi Yorumla daktırmaktırr +1 yıl Yok yaratılışıma ters ondan Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı. 50 geçiyor diyorum, 10 dakika var falan çok saçma geliyor bana 0 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl çeyrek var ya da çeyrek geçiyor çok değişiyor bencede 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı. 11 e 10 var diyorum genelde. 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 925 cevap paylaştı. 2 ci tarz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben normal teleaffuz ederim. saat 23:02 olduğunda 11 i 2 geçiyor derim
Keyfim ve kahyası nasıl isterse öyle diyorum çok değişiyor
Nasıl istediğimi söyliyim mi
Şöyle keyfim kahyam
Söyle*
10'u 50 geçiyor dersin sen
Dümdüz müyüm ben hshjdhdjdhd
Düz olmak kötü bir şey mi
Yok yaratılışıma ters ondan
50 geçiyor diyorum, 10 dakika var falan çok saçma geliyor bana
çeyrek var ya da çeyrek geçiyor çok değişiyor bencede
50 geçiyor 10' u diyorum
11 e 10 var diyorum genelde.
10 u 50 geçiyor
2 ci tarz