Gelinlik, bindallı ve kınalık toplam 36.000 TL tuttu. Dolandırıldık mı?

Nişanlıyım, düğünüm için bunlar. Kiralık hepsi. Kuaför dahil fiyatı. Dolandirildik mi sizce yoksa normal mi yer İstanbul?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar bende o kadar pahalı şeyler giymek istemedim sade istedim ama nişanlım ve ailesi dedi bir kere evleniyorsun güzel şeyler giy diye , bana kalsa düğün bile yapmazdimre-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Gelinlik, bindallı ve kınalık toplam 36.000 TL tuttu. Dolandırıldık mı?
Cevapla