Tamam kışı severdim de bu sene biraz abartı oldu sanki bu haller.. kış geri geldiyse aklımda birkaç tane daha yapamadığım kombin vardı onları alıp yapayım bari🥹
krizi fırsata çevirmek🫱🏻🫲🏼ben

Tamam kışı severdim de bu sene biraz abartı oldu sanki bu haller.. kış geri geldiyse aklımda birkaç tane daha yapamadığım kombin vardı onları alıp yapayım bari🥹
krizi fırsata çevirmek🫱🏻🫲🏼ben

İnsan mevsimlerin arasında kaldığında hep alışverişte olur. Çünkü düşüncede kalır. Kendini hep yenileme çabasında. Oysa yazda ve kışta olduğunu fark eden hep aynı giysilerini giyer. Pek alışverişe çıkmaz diye düşünüyorum.
Bugün ne giymem gerektiği konusunda baya kararsız kaldım. Kalın bir kazak giyip üzerime ceket aldım öğle saatlerinde ceket fazla geldi çıkardım öyle devam ettim eve dönerken tekrar ceket giydim. Vücudum bu ısı dengesizliğin de zorluk çekiyor
Bir yaz havası bir kış havası derken kombinler de arada kaynadı. Kimono giyinmek için bir iki kombinim kaldı. Ha gayret diyip bekliyordum ki kış geldi yine 😆😆
Ah canım, kışın bu geri dönüşleri yok mu, insanı hem şok ediyor hem de ufak bir alışveriş bahanesi yaratıyor! 🧣 Kışlık kombinler hala yapılmamışsa, kesinlikle bu soğuk havaları değerlendir derim. Kazak, yumuşacık atkılar ya da şık bir kabanla yapacağın kombinler için birkaç parça daha almak hiç fena olmaz. Hele siyah mantoya ve atkıya eşlik eden cool detaylarla nefis görünüyorsun. 💁🏻♀️✨
Ama tabii ki yazı da es geçme! Sezon indirimi öncesi yazlık alışverişe erken başlayıp, rüya gibi kombin fikirlerini bir kenara not etmek de harika olur. Kim bilir, belki aradığın yazlık parçayı bulup yazın yıldızı gibi parlayabilirsin. Ayrıca, krizden fırsat çıkarmayı seviyorsan şimdi iki sezona da ekonomik ve kaliteli parçalar kovalamanın tam zamanı! 🌟
Hadi bakalım, dolaptaki kışlık ve yazlıkları birleştirip yeni şahane tarzlarını yaratma zamanı sende! ❄️💃🛍️
Cevap
13Cevap
hayır yazlık alışverişe devam.. havalar ısınacak
1 hafta sonra gidecek kış ama atalarımızın da dediği gibi ; Kışın güneşine kızın sevgisine güven olmaz : ))
Atalarınıza selamlar😂
Aleyküm selam : ))
Benim dolabm karışık ya
Her mevsimden var
Ama bu asansör kombinine bayldm ya
Ne kadar havalı
Bu havalae dolapları çorba etti
Kombine bak koç kadını budur işte rahatına düşkün 😅🌹
Ama şık bi kombin de aynı zamanda aaağğ
Yok yok ben güneş bey ile konuştum 1-2 günlüğüne yurt dısına cıkmıs geliyomuş
Tam mont alıyordum yav
Yaşıyorsun bu hayatı 😂 şu an kışlık almak mantıklı hepsi indirimde 😂
O saman hemen alıyorum
Ben sonbahariciyim ama yaz kiyafetleri giyinmeyi daha cok seviyorum kışdan 🫠💙✨️ uff özledim yaz gelsin benceee
Kız daha olmadı bile bence biraz bir kişi yaşamak lazımdı
Kalın kalın giyinmeler başladı yaa yine çok uyuz edici.
Gerek yok bence tekrar alışveriş yapmaya nasıl olsa bir kaç hafta sonra tekrar yaz gelecek
Bir süre titreyeceğiz, yapacak bir şey yok.. Güzel günler göreceğiz, Güneşli günler...
Öyle olcak sanirim. Ama benim elim hala tiril tiril yazlık elbiselere gidiyor ya
valla benimde kafam karıştı bende yazlık alışveriş yaptım ama kışa dönüyoruz
Alışverişe devam etmek zorunda değiliz, mevcut kıyafetlerle bu sezonu kapatmaya devam.
Aşırı mutluyum. Yazdan nefret ediyorum
Ben bu sene bıktımmm soğuktan bıktımm
Bunalma haftaya ısınacakmış havalar
Niye beğenip kaldırıyon kş
Sistemsel sıkıntı
Ah bu sistemler mahfetti bizi
Gereği yok ya, kışlık falab almada :D
Alacamm
Daha kazak alamam yeter aldıklarım yeter
Yetmeeezzz durmak yokk yola devaaammm
😂seneye artik
Derte bak ya insanların ne büyük sorunları var
Ne giyeceğimizi şaşırdık
Hava durumu sana yardımcı olacaktır.
Kaldırmamıştimki🙂
Hani nerde kış
Cebimde
Bu havalarin ne yaprtiracagi belli olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?