AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Denemek güzel.
Hem yakışıp yakışmadığını görmüş oluyorum.
Pantolon ve kalın parçaları denemekten hoşlanmam.. Eziyet gibi...
Nefret ederim bide oraya bazen ışık takmıyolar ya karanlık karalık dahada berbat
ben de fazla vakit harcamayı sevmem alır çıkarım :)
Zaten bedenimu biliyorum geneldede hep ayni yere giderim kaliplarida hep ayni bakarim guzel mi diye sonra ayna varsaustume tutar bakar alirim
Bende sevmem aynı şekilde ya galiba çıkarıpta giymeye üşeniyorum ama yanımdaki genelde beni zorlar aaa denemeden olur mı giy giy diye
Ben bana yakisacagini veya çok beğendiğim bir şeyi hemen denemek isterim onun dışında standart günlük giyecegim kıyafetleri denemeyi bende sevmiyorum
Ben severim 😄 ama denemedende aldigim olur.. Vucudumu taniyorum ve neyin yakisip yakismayacagini tahmin edebiliyorum
evet ya nefret ediyorum bide bedene göre bulamıorm hele anan babanla gidip sana zorla bir dene demesi yok mu siktirin kendinize ne bakıyosanz bakın a. q.
Ben denerim. Tabi o kıyafeti kesin ama kesin almaya karar verdiysem. Temiz olanını hiç giyilmemiş olanını isterim bedenime uyanı alırım.
:D pantolon tişört kazak da bende oyleyim ama elbise tarzlarni denemeyi severm
Pantolon denemeyi bende sevmiyorum ama denemeden de alamam ki guzelim
yorulana kadar sıkıntı yapmıyorumda sonrası tam bir iskence
Bencedee hele bide dar bir kıyafet alıyosan
Allah kurtarsınn :))
bende hiç sevmem:( iki saat kıyafet çıkar, pantolonu giy bir de dar gelsin iyice işkenceye dönüyor
pantolon denemek çok zor oluyo ondan üşeniyorum bazen ama denemesem de içimde kalıyo :)
internetten alıp evde deniyorum o kabinler benim üstüme üstüme geliyor :)
Denemeden kıyafet alınır mı? Hayatta almam. erkek olsa neyse de kızın denemeden alması :Dd
En son mağazadaki herkes bir ağızdan elbise kısa değil sen uzunsun dediklerinden beri internetten alıyorum
Sırf kabine girmeye üşendiğim için denemeden almışlığım bedeni uymayınca hiç giymediğim elbiselerim var sen düşün yani :D
Asla denemem, girdiğim mağazadan aldığım gibi çıkarım zaten anlamıyorum on mağaza gezenleri nefret ederim arkadaş
nefret ederim üstünü çıkar giyin biri o kabine vursun sen dolu de dışarda annen arkadaşın ya da ordaki çalışanın üzerindeo kıyafete bakması ölümcül dakikalar gibi
bede sevmiyorum ateş basıyor o kabinlerde. mecburiyetten artik
Kesinlikle çok severim bir sürü şey alıp hepsini denerim☺️
alışverişi bile sevmem ihtiyaçtan bedenini iyi tanıyan biri olarak alırım ve cuk 😜😜
İğrenç ya ben netten bakıyorum sonra gidip mağazadan alıyorum
hele o daracık kabinde sağa sola savruluşun yok mu...
I hate kıyafet denemek. Okkeyjınıli pantul giymek, çıkarmak.
Nefret ederim hatta reyonları gezmeyi bile ama alışverişi seviyorum😀
evet gözüme çarpan şeyialırım ve kabinde boğulacak gibi olurum.
Denemeyi sevmem ama deneyerek aldıklarımı bile değiştiriyorum denemeden bir şey almam.
Ben de sevmiyorum giy çıkar yapmayi
O yüzden alıp çıkıyorum alt kısmı çoğu kere.
Olmazsa iade ya da değişim yapıyorum
ben de pantolon denemeyi hiç sevmem bana çok yorucu geliyor açıkçası:D
ama tabi denemekte lazım bedene uyuyor mu diye
ben tişört denemeyi severim en azından pantolon gibi değil
Sevmem benden önce kim bilir kim denedi. Aldğim kıyafetide yıkamadan asla giyemem.
Sadece pantolon denerim ust giyimde aldigim markalar ve alistigim bedenleri kaliplari belli
Ben ayni ya one oyle yok onu giy sunu giy sinir bozucu
cok begenırsem deniyorum , sonra alıp hayal kırıklığı yaşamak var !!!
Bende hic sevmem sirf bu yüzden online alisveris cok yapiyorum
Sevmem dene dene olmaz beğenmem eve bişey almadan dönmekte istemem tam bir kabus
Ben sevmiyorum mesela hele kisin cikar giy bur suru kiyafeti tam bir iskence ama mecbur
Aynen zaten kabinde hep çişim gelir zıplaya zıplaya da bişe denenmez
o deneme kabininde soyunmak o kadar zor oluyor ki bakmadan alıyorum.
Pantolon denemekten gerçekten nefret ediyorum ama mecburen deniyorum :(
beeeeen nefret ederim çoğu zaman bu bana olur yaaa diyerek alırım açıkçası
Kabinde sıra oluşturan kızlar > ramazan pidesi kuyruğu
Nefret ederim , direk alıp ciknanin taraftariyim :D
Ben de hiç sevmem özellikle kış mevsimi kat kat giymişken onları çıkar tekrar giy falan ama yine de denemeden almam
Kıyafet denemekten nefret ederim kabine girersem sadece elbise alacaksam eğer girerim diğer kıyafet alışverişlerinde asla ama asla
Valla tam evlenilmelik kızsın ozaman erkekler alşverişte beklemekten nefret eder bu huyunu sevmeyen yoktur :D
Bende nefret ediyorum o yüzden genelde mağzaların sitelerinden alış veriş yapıyorum
Kizlar neden hep ayni soruyu soruyosunuz buda bir ozentimi
Ben de kıyafet denemekten nefret ediyorum.
Bende sevmem ve bir çok zaman denemeden alırım. :D
hic sevmem alisverisi 😤
Bende beğendiğimin uygun bedenini alıp çıkıyorum :D
Avusturyadan resmen 30 tane kıyafetle döndüm dün. Hiçbirini deneyerek almadım.
Ben direkt üşeniyorum valla hiç uğraşamam bide o kabinler küçük oldumu insana afakanlar basıyor
senin gibi kıyafeti tabiki denemek isterim saçmalama lütfen (virgülden ötürü oldu sanırım)
Hiç sevmem ama mecburen deniyoruz. Eve getiripte olmayınca geri götürmek daha bir işkence.
ben.. hayatta denemem göz kararı alırım herşeyi :))
Ayyyy kan ter içinde kalıyorum o kadar eşya giyin çıkar giyin çıkar saç baş dağılıyo :D