Ben bazen çok sıkılıyorum.

Eğlenirim
Sıkılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben bazen çok sıkılıyorum.

Sıkılıyorum çünkü en az 15 kişinin sırada beklediği küçücük kabinlere girip bir de hızlı olun laflarıyla daha çok ter döküyoruz. Giyiyoruz giydiğimizi yanımızda kim gelmişse bazen ona da göstermek istiyoruz ama bu daha da zamanı uzatıyor sırada bekleyenlerden bazen laf yememize sebep oluyor. Bazen de 3 -5 parça alıp öyle denemek istiyorsun fakat giy çıkar giy çıkar yine insan çabuk olayım derken rahat olmuyor. Bu yüzden artık bedenimi alıp şöyle bir üstüme tutup bakıp çıkıyorum
Eğlenirim genelde. Ama her mağazaya girip her kıyafeti denemiyorsam. Yoksa hem sıkar, hem de yorar. Arkadaşlarımla çıkıp bir iki şey denersem vs eğlenirim. Yalnız çıktığımda da vaktimi mağazalarda kıyafet deneyerek değil, kendime ayırarak eğlenirim ¢
Genelde denemeden beğendiğim kıyafetin bedenini alır çıkarım, evde denerim baktım olmadı beğenmedim götürürüm iade ederim veya değiştirirm hiç ufacık kabinde eziyet çekemem
Cevap
36Cevap
Ben çok eğlenirim. Denemeden kıyafet almaktan hoşlanmam. Bir de en yakın arkadaşım yanımda olursa çok keyifli geçer alışveriş.
Eğlenirim
Denemeyi sevdiğim için stres yapmam.
Ama mağaza da tartışan çiftlere de çok şahit oldum😂
Herifleri bebek gibi bir de hanımları giydirmiyor mu, Allahım Allahım🤣🤣🤣
Sıkıldığım için alışverişe gitmem hiç hijyenik de değil zaten hep de benden önce leşşşş gibi terlemiş insanlar girmiş oluyor ve ben nefessiz kalıp çıkıyorum nalet gele of
Aksine kıyafeti çıkarıp giyerken terlemek bunalmak insanı aşırı sıkıyor ben kabin de küçük olunca ruhum sıkılıyor bir an önce bitse de gitsem diyorum işkence gibi resmen 😂😂😂
Erkekler kadınlar gibi 30 tane kıyafet denemezler. 2-3 tane dener, birini alıp çıkar. O yüzden de kıyafet denerken sıkılmayız.
Sıkılıyorum, eziyet. O yüzden kıyafeti giymeden giymişiz, üzrimizdeymiş gibi gösteren yapay zeka boy aynaları icat edeceğim. 😉
Eğlenmek kadınlara özel.
Çok denk geliyorum bu gün kıyafet denemeye gidiyorum diyen kadınlara denk geliyorum.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Nokta atışı alışveriş yapıp hızla çıkarım mağazadan. Çok fazla kalamıyorum cidden. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Avm'ye girdi mi çıkmak bilmeyenlerden değilim ben ya. İşimi halledip bir an önce çıkmak isterim.. Keyifli geceler..
Çok olmamak kaydıyla eğleniyorum. Bir şeyler almak için çıkmak beni mutlu ediyor.
Peşimden kimse gelmezse sıkılmam zorla satmaya çalışıyorlar bazen daralıyorum
En çok sevdiğim şeylerden biridir..🛍👗👛👠
İlk dayılar eğlenirim ama 10 fk en fazla sonra sıkılıyorum bunalıyorum
Eğlenecek kadar durmuyorum girdiğim yerde beğendiğimi alıyorum
3 şıkkı ekliyorum
C=fiyatlardan dolayı kalp krizi geçirip çıkarım 😪😬😬😬
Sıkılırım. Belli markalardan alıyorum bedenime uyanı alır cıkarım.
Çok sıkılıyorum bir an önce ne alcaksam alır çıkarım
Denemek bir eziyet vallahi, hele bir de başörtüsünü çıkar tekrar yap olunca😑
Birkaç tane denersen asılıntı yok ama sayı artarsa sıkılırım
çok üşeniyorum ya denemeden alıyorum son zamanlarda valla
Güzel denerim Kendimi mankenler gibi poz verirken aynada buluyorum eğlenmek bu olsa gerek😂
Yanımda negatif enerji saçanlar yoksa gayet de eğlenirim yani ama onlar varsa genelde beğendiğim kıyafetlerin resmini çekiyorum ve denemediğim için hep içimde kalıyor.
Genelde tarzima uygun bulamam bulduysamda bedenini bulamiyorum buda beni sinir hastasi yapiyor asiri yorucu bisi.
Kadınların tam tersi alışverişten nefret ederim. İlk beğendiğimi alıp çıkarım.
Alışveriş aşırı geriyor beni sadece su deneme olayı yüzünden
Üstüm inceyse sıkılmam kalın sa veya kışsa sıkılırılım
Sıkılıyorum soyun giyin soyun giyin ama kadınlar keyf alıyor
hayatta en zorlandigim sey sanki kendim kendi uzerime baski kuruyor gibi hissediyorum
İstediğim kıyafeti deniyorsam eğlenceli ama başkasının seçtiğiyse berbat
En sevmediğim şeydir..
sıkılırım neyse ki denemeden alabiliyorum
Sıkılırım ben giy çıkar dene.
Eğlenirim ya genellikle
En sevdiğim şey
Kıyafet denemek yasaklanmalı
Belli bir müddet sonra yorulur ve sıkılırım
İlk uygun bulduğumu alırım genelde
Param olsa eglenirdim smdksmd
Keyifle denerim hiçte sıkılmam 😅😂
Çok zaman kaybetmem.
Kabinde ecel teri döküyorum sjhjhk
Kıyafet denemek hiç benlik değil..
Çok eğlenirim.
Tahammülüm yok al çık yapıyorum.
Eğlenirim ben severim alışverişi
Kararsiz kalirim 😅😂
Sevmem ya çıkar dene olayını
Eziyet kafamdakini alır çıkarım
#Hükümdar
bende sıkılırım
Üşeniyorum o yüzden sıkılırım
Eglenirim cok
tabikide eğleniriz
Sıkılırım tabiki
Eğlenceli oluyor
Gerçi bazen eziyet te olluyorr
Aşırı sıkılırım
Eğlenirim
Sıkıcı geliyor
Sıkılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?