A101 Şok vs de kibar konuşma zorunluluğu mu çıktı?

Sürekli efendim falan diye konuşuyorlar. karşılığında diyebileceğim bir sey olmadığı zaman ben çok geriliyorum ya dkajdj çok berhudar mı diyeyim ne diyeyim. Bana bu kadar hizmet cümleleri kurmasınlar kasılıyorum

A101 Şok vs de kibar konuşma zorunluluğu mu çıktı?
Cevapla