Zengin arkadaşınız/yakınınız maddi değeri çok düşük bir hediye alsa hayal kırıklığına uğrar mısınız?

Yoksa "hediyenin büyüğü küçüğü olmaz düşünmüş almış" diye mutlu mu olursunuz? Bence hediye ya alınmamalı ya da alırken özenli davranılmalı, maddi olanağı olan birinin basit hediyeler almasını ayıplıyorum şahsen. Sevdiğim insanlara imkanım dahilinde en iyi hediyeyi almaya çalışırım.
Zengin arkadaşınız/yakınınız maddi değeri çok düşük bir hediye alsa hayal kırıklığına uğrar mısınız?
Zengin arkadaşınız/yakınınız maddi değeri çok düşük bir hediye alsa hayal kırıklığına uğrar mısınız?
Cevapla