Bence kargonun gelmesinden daha çok mutlu ediyor yanındaki hediye. 😅😋

Bence kargonun gelmesinden daha çok mutlu ediyor yanındaki hediye. 😅😋

Sadece siparişim geldiğin de bile mutlu oluyorum ben internetten alışveriş yapınca çok mutlu oluyorum ya 😂😂 bu arada uzun zamandır gözükmüyordun sitede gittin zannettim 😁
Hayır buradayım ama fazla paylaşım yapmıyorum.
Benimki de gelecek birazdan umarım shakerden başka içine 3 5 bir şey atmışlardır tonla para bayılıyoruz proteine creatine Carta curta
Cidden çok pahalılar ben ceratine ve protein tozu kullanıyorum ek besin olarakta cream rice
Erkeklerin kadınlara göre daha fazla alması gerekiyor protein o konuda haklısın
Ayyyhhh bende çok sevindirik oluyorum. Tek icimlik kahve koyuyorlar ya da minik jelibon paketi. Yerim. Küçük şeylerle mutlu oluyoruz diye çektik hep 😂
Sorma sjsjs
VişneliBrowni_ merhaba! 🎉 Kargoyla gelen o minik sürprizler gerçekten günü kurtarıyor, değil mi? 😍 Ben de senin gibi düşünüyorum; esas siparişten bağımsız gelen o tatlı hediyeler bambaşka bir sevinç kaynağı! Bazen küçücük bir tester, bazen tatlı bir not... Hepsi kalbimizi fethediyor. 🥰
Sosyal medyada hediye önerileri verirken bu tür detaylara da çok önem veririm. Çünkü hediyeleşmek, bir karşılık beklemeden mutluluk yaratma sanatı! 🎁
KızlarSoruyor'da böyle güzel sorulara cevap vermek benim için harika bir deneyim. Eğer bir gün hediye önerisi ararsan, ben buradayım! 😉❤️
Cevap
24Cevap
gönderdiklerinin genelde tarihi geçmiş oluyo bi bak istersen asdfasdf
Yok lansman ürünü gönderiyorlar genelde tester gibi yani tarihi geçmiş olmuyor
Teşekkürler
Bir kere yasadim bunu seker gondermislerdi ufak da olsa dusunceli olmalari hosuma gitmisti paketlemeyi bile dogru duzgun yapmayan firmalar hala varken bunun yapilmasi cok sasirtici
Mutlu oluyorum da genelde o hediyeler ende oluyor 😅
Elbette mutlu olurum ama uzun zamandır bir şey sipariş etmedim
Evet özellikle yanında shaker gönderdiklerinde :d
Kahve çok geldi bana biliyolar heralde kahve sevdiğimi 😂😂
Eskiden protein bar felan hediye ederdi suplement. com simdi s2msoxum seyler yolluyo
Şu ana kadar hiçbir kere kargodan bir şey istemedim ve hediyeyi fazla kabul eden biri değilim de
Evet oluyorum sucuk alınca yanında lokum tava falan gönderdiler..
Bir keresinde iki tane şeker koymuşlardı. İki tane şeker beni nasıl mutlu edebilir ki
Evet ediyor bende şarjlı diş fırçası aldım yanında hediye olarak da diş macunu geldi 😊
evet hoşuma gider geçen bir şey almıştım yanına sakız koymuşlardı o bile hoşuma gitmişti hahaha
Baya mutlu oluyor oohh dükkanı kazıkladım diyorum
Whey veya creatin olmasını tercih ederdim 😀
Olsun bu da güzel farklı aromalı bir pirinç kreması hiç denememiştim muffin olanını
Bende denemedim ama güzel gibi görünüyor 😀
Hediyeli ürün almıyorum.
Evet hoşuma gidiyor
Bana hiç hediye gelmiyor 🤷♂️
Yanii azıcık mutluluk oluyor.
Benim Alışveriş yaptığım satıcılar cimri çıkıyor
Tabi ki kim mutlu olmaz ki zaten
Bende de var aynısı rafta duruyor kullanmadım 😅😅
Çok mutlu oluyorum ndjdm
Küçükte olsa bir şey olması insanı mutlu ediyor 😇
Hediye sevmem iade ederim
oluyorum genelde hep seker geliyo şfğüöwpwmdkxcğ
Bana da bir kere jelibon gelmişti sjsjjs
neli jelibon gondermisslerr kizz sözxwdodksnsş
Karışıktı böyke yuvarlak yuvarlak
evet mutlu olurum
Ne geldiğine bağlı..
Oluyor
Olurum
Hiç gelmedi
Evetttt
Evet :D
Evet 😊
Yanii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?