Kadınlar yeni bir şey satın aldıklarında neden çok mutlu olur?

Kendimize minicik bir şey bile alsak çok mutlu oluyoruz. Eminim çoğu kadın çok mutlu oluyordur. Erkekler mesela aldıkları yeni şeye o kadar anlam yüklemiyorlar ama biz basit bir oje aldığımız da bile daha iyi hissediyoruz.
Mesela alışveriş benim için bir terapi gibi.
Bilimsel bir açıklaması olmalı sanki.. Merak ediyorum.
Kadınlar yeni bir şey satın aldıklarında neden çok mutlu olur?
Kadınlar yeni bir şey satın aldıklarında neden çok mutlu olur?
Cevapla