• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Erkeklerin ayrıldıktan sonra aldığı pahalı hediyeleri istemesi normal mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
35
Yapay Zekaya Sor
Erkeklerin ayrıldıktan sonra aldığı pahalı hediyeleri istemesi normal mi?
Cevapla
Hediye Soruları Ayrılık Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Benden talep etmese de benim gönüllü olarak ona harcadığım zaman ve emeğimi bana geri veremeyeceğine göre, o da benden benim ondan istemediğim halde verdiği hediyelerini geri isteyemez.

    Hediye geri istenmez zaten, ayıptır. Ben de şimdiye kadar gönüllü olarak verdiğim hiçbir şeyi geri istemedim. Karşıdakini kandırarak veya baskı kurarak bir şeyler alındıysa da o çok ayrı bir mevzu.

    1
    1 Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      1 yıl

      Geri verilmeli diyenlerle, hediye geri istenir mi diyenler kendi türlerine layıklar. Birbirinizi bulun.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KarizmaGenç1
    KarizmaGenç1 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bende karşımdaki kıza pahalı hediyeler almışsam ve kız bana sorunlar çıkartarak benden ayrıldıysa hediylerimi isterim tabi. Hem pahalı hediyeler alıcam, hem bana karşı sorunlar çıkartacak hem de aldığım hediyler o kızda kalacak böyle bir şey olamaz. O hediyeleri geri aldıktan sonra da, yeni bir ilişkiye başlarım ve bu kıza sanki o hediyeleri yeni bir şekilde almışım gibi hediye ederim 😊

    0
    0 Yorumla
  • eleguneferidun
    eleguneferidun Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    istemesi normal mi değil mi demek yanlıştır. biri istiyorsa vermemen bunu anormal görmen yanlış.

    önemli olan pahabiçilemez olan zamanınız. önemli olan manevi kaybınız. buna takılıp istiyor diye istemesin yaaa diyen kız kezbandır. istiyorsa ver. buna takıldıysan ya da takılacaksan zaten hiç sevmemişindir.

    1
    3 Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      İsteyen erkekte zaten küçüktür. Küçültür kendini hiç boşuna kıza laf atma

      Yorumla
    • eleguneferidun
      eleguneferidun
      1 yıl

      @Rtyunsss yorumumu tekrar oku. acı olan bunu istemesi değil. acı olan istese bile veremeyeceğin zamanın.. o yüzden biri ile ayrıldıktan sonra bunu dert edinen harbi saftır. erkek kendini küçültüyor ama bunu dert edinen ondan aşağı kalmıyor demek istedim.

      Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      Dert edindiğini sanmıyorum

      Yorumla
  • regolit
    regolit Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Geri istemesi çok doğal, seninle ilişkisi bitmiş geri istiyor. Bazıları ayıp diyor. Evli olup boşandığınız zaman mal ve eşyayı bırakıyor musunuz? Hediye olması bir şeyi değiştirmez. Eşya sevilir insan satılır dönemindeyiz.

    0
    2 Yorumla
    • eflinw05
      eflinw05
      1 yıl

      Evlenince alınan ev eşyaları sence hediye olarak mı alınıyor? Hediye jest olarak yapılır. Ben asla verdiğim bir hediyeyi geri istemedim ne kadar harcamış olursam olayım. 🙄

      Yorumla
    • regolit
      regolit
      1 yıl

      @eflinw05 sizin dediğiniz gibi olursa olay sömürüye gider, 3-4 tane sevgili yapıp sürekli hediye toplayan kadın bile çıkar.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

83

Cevap

67

Cevap

  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Normal değil. Hediye geri istenmez. Adı üstünde hediye.

    4
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    1 yıl

    bence nırmal. bu devirde. cunku sen sımdı kızsın. erkek dünyasına hakim değilsin. erkek dünyasında hani bi kıza deger veriyon. sen kıza yanasıyon. sen cıkma teklifi ediyon. aktif tarafsın. ilk senden geliyor işler. hediye sen alıyon. sana hediye yok. olsada ufak tefek. kıymetli hissetmenede engel bu durum. kimi erkekte boyle. erkekler evcillesti feminenlesti bekler oldular ya artık bak oyle yani. bide pahalı hediye alıyon. sonra kız arazi. kalbinin tam ortasına zaten etmiş kız. bi de enayi hissiyatı cabası diyip ver lan hediyelerimi diyebiliyorlar. bi de bunu cogu zaman kendi ailesindeki kızlar soyleyip akıl veriyorlar. hemcinslerin. belki senin oglanda varsa tabi diyim ya da ilerde:D bi kız arkadasından ayrılınca ana olarak sende dicen ilerde.

    kız kız gibi değil erkek erkek gibi değil toplum bozuldu gizli üye

    2
    0 Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Hayır, erkeklerin ayrıldıktan sonra aldığı pahalı hediyeleri istemesi normal değil. bu durum sağlıklı bir ilişkinin sonlanmasıyla bağdaşmayan, maddi çıkarlara dayalı bir yaklaşım olarak değerlendirilir.


    Neden normal değil? Bir ilişkinin değeri, maddi nesnelerden çok daha fazlasıdır. sevgi, saygı ve ortak anılar, maddiyatın yerini tutamaz.

    • İlişkinin değeri Bir ilişkinin değeri, maddi nesnelerden çok daha fazlasıdır. sevgi, saygı ve ortak anılar, maddiyatın yerini tutamaz.
    • Manipülasyon Hediyeleri geri istemek karşısındaki kişiyi manipüle etme çabası olarak görülebilir.
    • Saygısızlık Bu durum, ilişkiye ve karşı tarafa duyulan saygının eksik olduğunu gösterir.
    1
    9 Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      1 yıl

      Fikirlerinize katılmıyorum. Bir ilişki bitmişse bitmiştir. Herkes verdiği hediyeyi geri vermek mecburiyetindedir, bunun tek istisnası evliliktir.

      Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      @xgökkuşağıx hediye geri verilmez borç değil bu. Yiyici olmayın. Geri istiyorsanız hiç hediye vermeyin. ya da sevgili yapmayın direkt evlenin. Geri istemek zorunda kalmazsınız. Kendinizi küçültürsünüz

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      1 yıl

      @Rtyunsss Hiç küçülmem. Üstelik bana verilen hediyeyi de hemen iade ederim.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      1 yıl

      Zaten evlilik amaçlı flört ederim. Evlilik olmazsa iade isterim.

      Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      @xgökkuşağıx et ya da etme hediyeyi geri isteyen kızda küçülür.

      Yorumla
    • Nymphslord
      Nymphslord
      1 yıl

      @xgökkuşağıx bunlar beleşçi tayfa. Hediye adı altında insanları sömürüyorlar.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      1 yıl

      Ben isterim ve küçülmem, asıl isteten kişi küçülür.

      Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      @Nymphslord sizde görgüsüz tayfa verdiğiniz hediyeyi geri istersiniz. Hediye ediyorsan sömürü diyemezsin hediyenin kelime anlatımı öğren.

      Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      @xgökkuşağıx hediyeyi geri isteyen kişi küçülür. İsteten kişi neden küçülsün zaten hediye edilmiş gönülden hiçte küçülmez sen küçülürsün o küçülmez mantığın yok.

      Yorumla
  • karanlik_taraf
    karanlik_taraf Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Herkesin hayat gorusu kendine. Oldukca esitlikci birisiyimdir. O sebeple erkegin ayrildiktan sonra pahali hediyeleri geri istemesinden ziyade, bir insanin bunu yapmasi olarak degerlendiriyorum durumu.

    Insan, birisine hediye vermisse vermistir. Eger geri istiyorsa o en basta verme niyeti hediyeden ziyade rusvet, bir cikar iliskisidir. Cok cirkindir bu. Bu hediyeleri geri isteyenlere hediyeleri geri verilmez. Boyle cirkinlik yapanlar bunu haketmez.

    Ama ahli mal olmus olur. Size faydasi da olmaz. Yuk olur, zarar olur.
    Eger ikinci el degerleri yuksekse satin, parasiyla da guzelce eglenin ya da baskasina hediye edin derim.

    Asagidaki yorumu da icimdeki erkek yapiyor :
    Kemiksizlik tamamen. Kemik olmayinca bir durus, bir oz de yok tabi.

    0
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Bence çok ayıp bir davranış. İçinden gelip almışsa bir erkek 🚹bunu ayrıldıktan sonra istemesi ne kadar maddiyatçı ve karaktersiz bir mizaca sahip olduğunu gösteriyor. Sonuç olarak o hediyeyi alırken kendi isteğiyle almış siz ona zorla aldırmamışsınız. 🎀

    4
    1 Yorumla
    • Nymphslord
      Nymphslord
      1 yıl

      Kendini kullanılmış gibi hissetmiştim bence. Her kadını kendiniz gibi düşünmeyin. Belki ısrarla bir telefon aldırdı sonra da ayrıldı:) adam saf gibi kalır😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Normal bir davranış. Paracı kızlar bu istek karşısında kudurup çıldırır ve hakaret ederler. Onurlu ve erkeğin parasına gücüne ihtiyacı olmayan ve erkeği yolunacak kaz olarak görmeyen kadınlar ise sessiz kalır ve emeğiyle almadığı o hediyeyi olgun bir davranış ve anlayışla geri sahibine verir. Bu çizginin dışına çıkıp benden farklı düşünen herkes, birinin sırtına binmek isteyen tiplerdir

    2
    1 Yorumla
    • Rtyunsss
      Rtyunsss
      1 yıl

      Hep 30 yaş üstü kızlar bunlara dikkat edin. Hediye borç değildir. Geri alınmaz.

      Yorumla
  • selinaymarji22
    selinaymarji22 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 38%
    1 yıl

    Görgüsüzce sonuçta bi yaşanmışlık var yaşadıklarına da saygısı yok böyle yapanın

    4
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    1 yıl

    Evlenmeden önce pahalı hediyeler kabul edilmemeli 👍 ilişkiye maddiyat bulaştırır. Maddiyat üzerine kurulan ilişki olmaz. Eninde sonunda biter.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Edilmemeli değil vermemeli kadın suçlu oldu gene ya ksjd

      Yorumla
    • Bettterböcek
      Bettterböcek
      1 yıl

      Hiçbir erkek durup dururken pahalı hediye almaz. Kadın ima eder, ister, beklentisini belli eder, erkek de alır. Bunu bir beklenti ile yapar. Misal senin aşkını elde etmek, evlenmek, ya da yillar süren uzun mutlu bir birliktelik falan. Eğer ilişki yürümemişse kisa sürmüsse, sen onu aldattiysan ya da terkettiysen, kötü davrandiysan tabi ki o pahali hediyeleri ister. Kimse enayi değil

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      1 yıl

      @soran Cinsiyet belirtmedim 👍 @Bettterböcek sonuna kadar haklı, bu arada pahalı hediyeleri sadece erkek almıyor. Kızlarda azda olsa pahalı hediyeler alıyor bizzat bana hediye aldı eski sevgilim

      Yorumla
    • Bettterböcek
      Bettterböcek
      1 yıl

      Evet bir keresinde ben de sevgililer gününde hediye etmek için çok pahalı marka bir saat almıştım. Onun işi çıktı sevgililer günunde buluşamadık. Hep meşguldü. Durduk yere kavga çıkarıyordu ayriliyorduk sonra 1 ay geçince geri gelip barışmak istiyordu. Sonra öğrendim ki aldatıliyormuşum. Saati de bir türlü verememiştim aramız bir iyi bir kötü dengesiz gidiyordu. Sonra aldatildiğimi öğrenince mağazaya iade ettim saati.
      Eğer ona vermiş olsaydım da geri isterdim. Niye istemeyim? Beni aldatan adam hak ediyor mu o saati?

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      1 yıl

      @Bettterböcek Keskinlikle haklısın bu konuda hiç kimse bir şey diyemez sana 👍 hem aldatacak hemde kolunda senin aldığın saati takacak düşüncesi bile kötü.

      Yorumla
    • Bettterböcek
      Bettterböcek
      1 yıl

      Biliyor musun, ondan olaylı şekilde ayrildiktan sonra bazen meraktan onun instagramina bakiyordum. Bir de ne göreyim? Yeni sevgilisiyle foto paylaşmış ve üzerinde benim hediye ettiğim gömlek vardı. Tamam gömlek ucuz bişey ama insan sinir oluyor. Ben olsam kullanmaz atardim ya da bir fakire verirdim. Adam utanmadan kullaniyor bir de beni aldattiği yeni sevgilisiyle buluşup foto çekinip atiyor instagrama.
      Gömleği istemek olmaz ama iyi bir küfür ettim 😂

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      1 yıl

      @Bettterböcek eşinin ütülediği gömlekle sevgilisine giden erkeğin vaz geçtiği karikatür geldi aklıma.
      Biliyor musun o karikatürü?

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      1 yıl

      @Bettterböcek Sağlam küfür haketmis gerçekten

      Yorumla
  • alkolikatt
    alkolikatt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Normal diyenler var bu kaçıncı seviye yüzsüzlük ben bile almam eski sevgilimden bi de erkek olacaksınız aw

    2
    0 Yorumla
  • FüZe_123
    FüZe_123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 35%
    1 yıl

    Maalesef öyle bir hataya düşmedim ama bana onu hatırlatan herseyi yok parasına sattım birisinde dolandırıldım sırf onu bana hatırlatıyor diye tüm herseyimi değiştim evimi arabalarımi ne. Varsa..

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Tabiki hayır. Neden? Karşılıklı win win mantığıyla ilişki yaşıyorlar. Kadın da vücudunu ve sevgisini hediye ediyor, o nasıl geri isteyecek o zaman? Mantıklı bir geri talep değil. Kadınla cinsellik yaşamasınlar o zaman.

    0
    0 Yorumla
  • Italyanaygiri0102
    Italyanaygiri0102 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    1 yıl

    İstenmez ama kız para yiyici birisi ise yapılır ben benimle bir gün takılan birine yemek ısmarladım sonra bana ters yaptı bende gidip paramı aldım ondan ve herkese beni şikayet etti benimde sesim çıkmıyordu çünkü haksız insan kendini haklı çıkarmaya çalışır

    0
    0 Yorumla
  • eflinw05
    eflinw05 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır.

    Hediye bu sonuçta, borç değil ki?

    Madem pahalı olmasını bahane ederek geri istiyor, pahalı bir şey almasaymış o zaman. Hediye içinden geldiği için yapılması gereken bir jesttir.

    0
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    1 yıl

    Aslında geri istenmesi bence hoş değil ne bileyim garip gelir bana şahsen... Severken onu sevdiğine dair bir hediye alıp veriyorsun ayrılınca da geri istemek 🤔

    0
    0 Yorumla
  • Muhtrdis
    Muhtrdis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Aldıklarımı değilde bana yaşattığı mutsuz günleri, ezdiği kalbimi, çaldığı hayatımı, hak etmediği sevgimi geri vermesini çok isterdim. Aldıklarımı değil, kendimden verdiklerimi isterdim..

    0
    0 Yorumla
  • kırıkkalbisiz
    kırıkkalbisiz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    Doğru bulmuyorum benim için alınmış bişeyi benden isteyecek kadar düşmemeli ben uygun görüp verirsem olabilir ama onun dışımda istenmesi küçük düşürücü bence sonuçta bana düşünüp alınmış hediyenin pahalısı ucuzu olmaz ha buna takılıp alcaksa almasın daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan06
    mehmetsercan06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    yanı normal kusura bakma ben evlencegim ciddi düsündügüm kadına degerli sey alıyosam o beni degersiz görüyosa onu hak etmemis demektir istenmeside dogru ve dogal

    0
    0 Yorumla
  • Chayen
    Chayen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Bundan 6 ay önce biri ile tanismistim is olacak gibiydi. Bana pahali hediyeler almisti. Gercek yüzünü gördügümde ise ben kendi elimle sahibine vermistim o hediyeyi.
    Yani istemesi ayip olabilir ama kendi aldiysa geri isteme hakkı da var diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • birKarasevdali
    birKarasevdali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    İsteme hakkı var bence. Ne demek sana şahsen almadı kız arkadaşına eşine aldı o erkek. sen sutla sonra hediye de. Oldu be

    0
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Değil hediye hediyedir bir zamanda bir jest yapılmış onu geri alınması çok saçma adam olan böyle bir şey yapmaz bence kim ne derse desin

    0
    0 Yorumla
  • DertPaketEdition
    DertPaketEdition Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Alınan şeyler istenmez, hediye kişiye özeldir isteyenleri seçenlerde onunla görüşen kadınlardır suç onların yani.

    0
    2 Yorumla
    • yyaseminncee
      yyaseminncee
      1 yıl

      Benin sevgilim diğer hediyeleri değil ama pırlantayı istemişti ahahah haklı tabii istemekte başkasının yüzüğünü parmağıma takacak değilim evlilik yüzüğünü 🥲

      Yorumla
    • DertPaketEdition
      DertPaketEdition
      1 yıl

      @yyaseminncee Üzücü ama yinede istenmez her şeyin adabı var at gitsin hayırlısı her şeyin.

      Yorumla
  • Anara__
    Anara__ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    hayır. Hediyeyi kiralıyormuş gibi oluyor bu. Yani ne zamana kadar benimleysen o zamana hediye sende kalır. Bu hediye değil.

    0
    0 Yorumla
  • Yusuf_1244622
    Yusuf_1244622 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır tabiki istenmez ama sende ver gitsin zaten doğru insan değildi ki ayrıldınız onun hediyesine mı kaldın

    0
    0 Yorumla
  • İsyankarkader
    İsyankarkader Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    Hediye istenmez adı üstünde hediye ayrılırsın hediye güzel bir anı ozaman sevgili seçiminin iyi yapın

    0
    0 Yorumla
  • Sevgirella
    Sevgirella Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    Normal değil ama bende istemem zaten onu hatırlatan bişeyin bende kalmasını yani alsın benim için problem değil.

    0
    0 Yorumla
  • Serenityyy1
    Serenityyy1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ayıp bir davranış demek ki bir beklenti içinde vermiş o hediyeleri... adı üstünde hediye yahu geri istenir mi? Menfaat ilişkisiymiş sizinkisi

    0
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    İstemesine gerek olmadan verirdim zaten ki ben pahalı hediyeyi kabul dahi etmem evli nişanlı değilsek…

    0
    0 Yorumla
  • yeppudaa01
    yeppudaa01 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 41%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 480 cevap paylaştı.

    yani ayrılık acısını çekeceğine malı düşünüyorsa sana değer vermediği ortada normal davranış değil

    0
    0 Yorumla
  • crazyboys54
    crazyboys54 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Pahalı hediyeleri ucuz kişilere aldıklarını farkettikleri içindir

    1
    0 Yorumla
  • Asasasasassss
    Asasasasassss Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hak etmediğini düşünürse istenebilir. İlişkinin sağlıklı geçip geçmemesine bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Escanorkhun
    Escanorkhun Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Araba bile alsan istemezsin bunlar nasıl gurursuz insanlar erkeklik gururuna ne oldu insanların

    2
    0 Yorumla
  • Birsuskunyazar
    Birsuskunyazar Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Merhabalar hanımefendi
    Verilen hediye geeil alınır mı hiç?
    Tabiki de normal değil, saçmalık.

    0
    0 Yorumla
  • DOQUZ
    DOQUZ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Karı koca olmadan hiçbir kıza zırnık koklatmam.

    0
    0 Yorumla
  • bbbbbddddd
    bbbbbddddd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    cinsiyet meselesi değil bence hediye geri istenmemeli

    0
    0 Yorumla
  • kırmızırujlukızzzz
    kırmızırujlukızzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    İsterse veririm ama asla normal bir davranış değil

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Ayıp bence. Para lafını madem yapıcan o zaman hiç almıcan başkan

    0
    0 Yorumla
  • Wantutriforooo
    Wantutriforooo Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    değil almışsın bitmiş gitmiş geri alsan nolcak

    0
    0 Yorumla
  • BuzPüskürtenEjder
    BuzPüskürtenEjder Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    İstemek yüzsüzlük, istenmese bile vermemek apayrı yüzsüzlük bence.

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl

    Ben istemem işim de olmaz aldıklarım kalsın bana bulaşmasında yoluma bakarım mesala

    0
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Madem geri isteyeceksin niye aldın ya üfff ne iğrenç insanlar var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Normal değil. Sevgilimden ayrıldığında bana aldığı yüzüğü geri verdim çünkü yeni bir kız arkadaşı olursa ona takmanın daha uygun olduğunu düşündüm. O sürekli reddetti bu artık senin bana geri verme sakın diye, adam olan ayrılınca da karakterini belli ediyor işte

    0
    0 Yorumla
  • Hesapsız_Duygular
    Hesapsız_Duygular Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Delikanlı adam istemez. Beni karıştırma onlar senin der bile.

    0
    0 Yorumla
  • mathmaxeil
    mathmaxeil Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    İstemek hoş değil ama kız tarafından iade edilmesi lazım

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı.

    Pahalı hediyeler kabul edilmemeli. Kabul edilmişse ilişki sonunda iade edilmeli

    0
    0 Yorumla
  • pembeboyalıodam
    pembeboyalıodam Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    En iyisi pahalı hediye kabul etmemek, sonra iş çirkinleşiyor belliki

    0
    0 Yorumla
  • Hüseyin46050
    Hüseyin46050 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 96%
    1 yıl

    Herkes istiyor galiba ben istemedim napıcam isteyip totomamı sokcsm 🤣🤣

    0
    40 Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      😅😅

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Haksızmıyım🤣

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Haklısın gerçekten bfbfbf
      Madem geri isticen niye aliyon

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Ulan ben isteyecek olsaydım babası evini satması lazımdı 🤣🤣

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Abart knka

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      4 yıllık Bi ilişki gel sadece, sana çiçek sepeti hesabımı vereyim orada gönderdiklerime bak 🤣🤣

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Ama cank sağolsun zerre gözümde yaşandı bitti mal mülk lafını edecek kadar önemli şeyler değil yaşantı yeterli

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      O mu ayrıldı yoksa sen mi

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      O sebeb oldu bende ayrıldım

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Sen ayrıldığın için istememişsin benim eski sevgilim başka bir kız için benden ayrılmıştı ve bana ben ayrıldığım için aldıklarımi istemicem demişti bende hepsini çöpe atım

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      O atmamış hiç birini kolundaki saati gördüm

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Bilemem artık belki çöpe gitse yazık olur diye düşünmüştür

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Pahalı bişeydi o yüzden ki atmasını da istemezdim günlük hayatında kullansın

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      O sana ne aldi peki ya da ne yapti

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Şusn mesaj yazdığım telefonu o almıştı

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Vallahi bana saat almıştı bana onu hatırlatıyor diye atacaktım arkadaşım bana ver dedi atma diye ona verdim ama bnmle buluşunca takma dedim öyle ona verdim

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Paranın lafı olmadı hiç Bi zaman aramızda o yüzden bişry isteme gibi Bi durum da hiç olmadı

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      İyi yapmışın yo onu hatırlatma duru yok arada geçti neredeyse iki yıl bitti gitti hem ben öyle aşk açısı ekecek Bi adam değilim hedeflerim var onların peşindeyim günü gelir düzgün biri çıkar karşıma evlenir mutlu Bi şrjilde yaşar giderim

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Vala ben o zamanlar calismadigim için birşeyler anlamıyordum ama yapıyordum battaniye ördüm kazak cart curt

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Olsun önemli olan para değil ki seven adam onu görmez emeği görür maneviyatı görür

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Evet aynen öyle sonra başka birini bulur adam sen gelecekle alakalı hayaller kurarken bahane de senden daha iyi daha güzel ve onunla her konuda konuşuyoruz kısıt yok falan filan

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      boş ver gelip gidiyoruz gelende Bi şekilde gidiyor gelenin de gidenin de gönlü hoş olsun sen dik dur geleni de dik karşıla gideni de o zaman mutlu olursun emin ol

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Ben duygusal bir insanım bu dediklerini istesemde yapamam

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Haklısın olsun güzel insansın senin de gönlünce olsun

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Allah razı olsun knka

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Yaş aralığı kaç 😊

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Eski sevgilim 26 yaşında idi şimdi 27 yaşında ben şu an 23um 22 de onunlaydim

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Bilemem senin kararın

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Küçük biriyle olamam zaman kaybi olur benim için

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Evet bilmiyorum nasıl Bi yaşantın var ama artık ciddi Bi ilişki aramalısın

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Öyle yim zaten

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Sende ara biyonda ki yaş doğruysa evde kalacan bfnfnfn

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Yok kalmam son Bi yılım var diğer kışa inşallah evlenmiş olurum

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      İnşaallah var mı yengemiz

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Yok olacak inşallah 🤣

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      Amin

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      🙏🙏😊.

      Yorumla
    • KaderGkn
      KaderGkn
      1 yıl

      İstek atim

      Yorumla
    • Hüseyin46050
      Hüseyin46050
      1 yıl

      Gelmedi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Düşünsene senin aldığın bir şeyi yeni erkek arkadaşına güzel görünmek için kullanıyor mesela. Aklına ne gelir?

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Normal degil mi? Ben kendimi zorlayarak gecen yil 5000 liralik altin küpe almistim ciddi iliskim olan kiza. Geri iade etmedi. Ayip degil mi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    hediyeleri isteyene kız görüştükleri süredeki sevişme ücretlerini düşerek ödeme yapsın, erkek escrt a gitseydi şu kadar öderdi gibi düşümlü ödesin.. istenmemeli hediye karşılıksız verilir alınır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hediye dediğin ucuz olsun pahalı olsun istenmez parası içine oturacaksa almasın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ben araba aldım istemedim millet çör çöpü geri istiyor yaşananlara saymayı bilmek gerek

    1
    0 Yorumla
  • YaşayanBirİnsan
    YaşayanBirİnsan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    1 yıl

    Son zamanlarda sitedeki herkes sevgilisinden ayrılıyor galiba buna benzer bir soru daha görmüştüm. Zaten hediyeler ayrılıktan sonra anlam ifade etmez ki verin gitsin.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Cimri biridir belki değer vermediğinden geri istemiştir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bunun bir de kadın versiyonunu düşünelim, kadın verdiği pahalı hediyeleri geri istemesi normal mi?

    0
    0 Yorumla
  • Zestoldu
    Zestoldu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    1 yıl

    nasıl ayrıldıklarına bağlı sonuçta o eşyalar duygu taşıyor aldatıldıysam veya gene kandırıldıysam ne bileyim o zaman isterdim herhalde isteyeni de anlarım o yüzden

    0
    2 Yorumla
    • Zestoldu
      Zestoldu
      1 yıl

      satardım

      Yorumla
    • Zestoldu
      Zestoldu
      1 yıl

      simgesel bir şey olurdu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Demek ki karşılığında bişey alamamış içine oturmuş :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Asıl bu hediyeleri nasıl alıyorlar sen onu anlat, bize de bilgi olsun

    0
    0 Yorumla
  • Renaissance_
    Renaissance_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Her iki tarafta vermemeli. Hediye sonuçta. Eğer güvenmiyorsan evlenmeden pahalı hediye almazsın olur biter

    1
    0 Yorumla
  • r3uqiu0634
    r3uqiu0634 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    1 yıl

    Niye pahalı hediye kabul ediyorsunuz? Ne alsınlar ne de istesinler. Değerinizi pahalı hediyeler mi belirliyor?

    0
    0 Yorumla
  • Edadefneesaret
    Edadefneesaret Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    1 yıl

    Değil bu arada yani alma madem bu kadar değerliyse telefon araba falan okeyde parfüm kahve saat parası isteyen var ya

    0
    3 Yorumla
    • jojo27
      jojo27
      1 yıl

      Ben tek taş pırlanta aldım üzücü şekilde ayrıldık geri istedim

      Yorumla
    • Edadefneesaret
      Edadefneesaret
      1 yıl

      Bunu tabiki iste bunu geri al zaten bu konuda haklısın

      Yorumla
    • jojo27
      jojo27
      1 yıl

      Ama sonradan pişman oldum belki aklından çıkmazdım 😔

      Yorumla
  • Devamını Gör (90)
Devamını Gör(135)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Erkeklerin ayrıldıktan sonra aldığı pahalı hediyeleri istemesi normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler çok pahalı hediyeler kendinden bulup ta mi alıyor? 6 cevap verildi
Bir erkek sevgilisine hiç karşılık beklemeden çok pahalı hediyeler alır mı? 26 cevap verildi
Erkek sevgiliye pahalı hediye alınır mı? 7 cevap verildi
İlgisi olmayan erkek pahalı bir hediye almak ister mi? 133 cevap verildi
Erkekler de pahalı hediyelerden hoşlanır mı yoksa o sadece kadınlara özgü bir davranış mıdır? 88 cevap verildi
Erkeklere pahalı hediye alınır mı? 38 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨