Marka takıntım var, istediklerime para yetiştiremiyorum. Herkes böyle mi?

Ya her şey o kadar pahalı ki bugün alışverişe çıktım. Kış için birkaç parça sweatshirt falan alayım ordan Watsona girerim dedim ama Watsons a param yetmedi. Birde aldığım şey kaliteli olsun diye maviden kotondan falan alışveriş yapıyorum. Yani normal sıradan bir mağazadan hiç bişey almam marka takıntım var. Haliyle markalı ürünler alınca her istediğim şeye para yetiremiyorum :/ Sizler nasılsınız bu konuda

Marka takıntım var, istediklerime para yetiştiremiyorum. Herkes böyle mi?
Cevapla