Merhabaaaa arkadaşım yurtdışından sana şunları şubları getircem dedi Azerbeycanlı bu?

Ama 13 bin tl mi aldı ve ne ürünler geldi ne param yazdığımda da şu gün bugun diyor eniştesine söledim eniştesi banane diyor ben asgari ücretle çalışıyorum ben bu paramı istiyorum bana bugun maaş yatck atcm dedi hala yatırmadı sizden fikir istiyorum çok canım sıkkın :-(?

Merhabaaaa arkadaşım yurtdışından sana şunları şubları getircem dedi Azerbeycanlı bu?
Cevapla