Eski sevgilim evime çiçek yolladı. Bir kız neden böyle şeyler yapar?

kız arkadaşımla 2 aydır ayrıyız ve konuşmuyoruz, gerçekten dargınım ona.
bu ayın başında yeni işe başladım ve bugün doğum günümdü.
evime çiçek yollamış. ama bunu bir de anonim yapmış... açtım kapıyı baktım, bir adam çiçek getirmiş, adımı söylüyor falan. noluyor lan dedim.
ortak arkadaştan öğrendim tabi sonra eski sevgilimin yaptığını
hani erkek kıza yollasa anlıyorum da... şimdi ne hissedeceğimi bilmiyorum.
biraz komik buldum. saçma bir davranış değil mi? bu kız neden böyle şeyler yapıyor?

Eski sevgilim evime çiçek yolladı. Bir kız neden böyle şeyler yapar?
Cevapla