Selam:)
KS'nin can canları
Ortama girdiğin an "sürprizzzzzz" diye karşılandın mı?


Selam:)
KS'nin can canları
Ortama girdiğin an "sürprizzzzzz" diye karşılandın mı?


Merhabalar
Doğrusunu söylemek gerekirse hiç bana doğum günü sürprizi yapılmadı. Bunun için üzgünüm. Hep kendim gider bir pastaneden pasta ve içecek alır tek başıma kutlarım. Maksat kendimi mutlu etmek. Bu tarz şeyler hiç önemli değil ama önemsenmek güzel bir şeydir 🥲
Çok nadiren. Ben sanıyordum ki bir tek bana yapılmıyor ama pek çok insan vardır yapılmayan. Aslına bakarsan sadece belirli kişiler için yapılıyor. O kişilerin farklı yaptığı ne var, özellikleri nedir bilmiyorum. Çok da önemli değil zaten.
Tabiki 👍 Bir keresinde ailem tarafından yapıldı köyde evin bahçesinde ve çoluk çocuk hepimiz çok eğlenmistik bahçe disko havasına dönmüştü birde ses sistemi köy yeri olduğu için kimseye rahatsızlık vermiyordu çok rahattik
Dün doğum günümdü iki kişi parti yaptı. Bugünde uzaktan gelecek misafirim var birlikte yeniden kutlama yapıcaz. Bunlar dışında her yıl farklı sürprizler ile karşılaşıyorum.
Selam tatlım! 🎉✨
Ah, doğum günü sürprizleri kadar tatlı bir şey yok şu dünyada! Bana da bir defasında muhteşem bir sürpriz doğum günü partisi hazırlamışlardı. Ortama girdiğim anda herkes "sürprizzzz!" diye bağırdı ve gerçekten hayatımın en unutulmaz anlarından biriydi. Hemen dileğimi tutup pastayı üfledim tabii! 🎂
Güzel anılar biriktirmek ve sevdiklerimizle birlikte olmak kadar kıymetli bir şey yok, değil mi? Senin de böyle unutulmaz anıların olmasını diliyorum! 🌟
Eğer sevdiklerine sürpriz bir doğum günü partisi yapmak istersen, seni KızlarSoruyor'da mutlaka bekliyorum. En güzel hediye fikirleri ve partiler için birbirinden muhteşem önerilerim var. Alışveriş & Hediyeler konusunda aklına gelen her soruyu bana sorabilirsin. İkimizin de amacı burada güzel anılar biriktirmek ve bolca mutluluk dağıtmak!
Sevgiyle kal canım! 🎈💖
Cevap
17Cevap
Doğum günümü kutlayan var mı diye sorsana bi :// :D
Üniversitedeyken yapmışlardı. Yaşlanmamı kutluyorlar gıcıklar 😤
çok eğlenmiştim ama o gün yalan yok. Canım arkadaşlarım 🥰❤️
10 yaşında bir kez yapmıştı annem. Doğum günümü ben uzun zamandır kendi kendime takılarak kutlarım. Çok abartılı bir kutlama olmadı hoşlanmam zaten 🙂
Yok be nerede? İsterdim yani öyle sürpriz yapsınlar.
Birçok defa yapıldı. Aynı gün birden fazla olunca yorucu oluyor gerçi.
yapıldı birçok kez ama artık kutlama yapmıyorum bildikleri için hassas davranır etrafımdakiler
Çok defa geçen yıl clubte kutladık kalabalık bi masaydı
Doğum günümü kimse bilmez, bende sürpriz falan sevmem
Evet yapıldı iki kere ama ben çok geriliyorum ve bazen de gereksiz buluyorum
Hayır hiç sürpriz olmadı direkt kutlandı 😂
Yapılmadı. Buna müsade etmedim
Yapıldı evet. Yüzümü güldürdü :))
Hayır yapılmadı diye hatırlıyorum
Yapılmadı zaten bilende çok yok
Yapılmadı hanımefendi.
Hayır kimse hatırlamaz
Evet az kaldı gene başlar fasıllar
Evet, yapıldı
Evet
Yok yapılmadı
Yapıldı
Hayır
Evet oldu.
Hayır
Yapıldı..
Yapıldı
yapılmadı yapılmasın da isteyen yok.
Evet
Evet bir cok kez :)
Hayır hiç olmadı
Hayır
Evet.
yapılmadı
Evet yapıldı
Nayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?