Bugün ilk kez oje almadan mağazadan çıktım🙄 flormar bana sponsor olsun acilen

Bugün ilk kez oje almadan mağazadan çıktım🙄 flormar bana sponsor olsun acilen

Oje kullanmak şart değil ki. Lakin insanlar düzenli bir şekilde kullanıyorlar. Bir güzellik malzemesinin bu denli uzun süreli kullanılmasını doğru bulmuyorum. E yazık tırnaklara da. Fiyatların pahalı olmasına gelince. Çok kötü bir durum tabi. Her şeyde olduğu gibi bu konuda da öyle. Çünkü çok kullanan kişisi var habire pahalilaşiyor napsin insanlar. Ha pahalilik yüzünden insanlar kullanamayacak olmasına sevinirim o ayrı. O benim kişisel düşüncem. En nihayetinde insanların abdest alabilemesine engel bir madde
Sen sevmiyorsun, dini vecibelerini yerine getirmene engel diye niye hepimiz kullanmıyoruz
Abdest tutmuyorsa abdest alan insanlar kullanmaz
Cevap
17Cevap
Ekonomi o kadar kötü ki artık oje bile alamıyor kadınlar.. sjss
Geçen sene Nail art yaptığımda çokça stoklamıştım 3 yıl gider.😅
Beni de gör arada aşko
Ayıp ettin tabiki😅❤️
En son diş macunlarının fiyatlarına şaşırmıştım.
Onlarda ayrı bi dert cidden
Paradontax yanılmıyorsam 240 TL idi. İnsanın dişinden vazgeçesi geldiyor.
Yarı fiyatından A 101'den al. Artık ben öyle yapıyorum. Ojeleri bozuk değil BİM gibi.
Güzel renk getirdiklerinde ordan da alıyorum🙄
Tabii, şimdi kabul ediyorum. Renk açısından daha kısıtlı oluyor.
Geçen haftalarda aldım ben de şok oldum🥺 oje bu ya sadece oje😢
Of battık resmen ya
En lazım olan renkleri alıp geçiyorum🥺 önceden rengarenk 3 5 tane alırdım almışken evde keyfine sürerdim şimdi boşa gitmesin diye sürmüyorum 😂
Ben de artık tek kat sürücem sanırım🙄
Allahtan zamanında bayağı stok yapmıştım kxxjjsjs
Aşkom gün birlğk beraberlik ve paylaşma günüüü
1 kordaj 2 oje fiyatları devlet bunlara el atsınnn
Kesinlikle yaa
Şu fiyatları görünce ağlayasım geliyor. 2 liraya oje aldığımı biliyorum..
1-2 tl olan günleri bende asla unutmuyorum ühühü
mevcut ojelerimize iyi bakmalıyız şu küçücük şişelerin fiyatları delirtiyor beni açıkcası
Almak istediğim o kadar renk vardı kiiii
benim aldığım renkler fix olduğu için almasam da olur aslında ama alıyorum 😂
Gün geçtikçe iyice saçmalıyorlar her şey çok absürt fiyatlarda olmaya başladı
Ya ondan kolay ne var.
Yağlı boyayla boya
Ayakkabı cilasiyla parlat
Harika olur
Biraz sanayi kokarsin o kadar :)
Sana derler sonra , usta şu motor kapaklarını bi değiştir be :::)))) hahahhaha
Gene iyi fiyatı normal bir markette en kötü şeyin fiyatı bu fiyat
Zor zor kız olmak ta zor azizim 😂
Hemde çoookk
Ne demek artık ojeli ayak göremeyeceğiz
Üzgünüm
Sadece oje değil hiç bişey alamayacağız
Of cidden ufacık poşete dünya para verdim
Maalesef 🥲
Kaç kere sürüylüyor ki bir oje 🤔
Ben iki kat sürüyorum iki sene önce aldıklarım bile duruyor ama her gün sürsen farklı olur tabi
O zaman çok degıl kız 🤔
Ama önceden bir teleydi
Önceden bende 17 yaşındaydım 🥹
Sjdjdkd doğru
Ben alayım la Alicecim sana
Sağ ol canım
evet maalesef eskiden 1 tl olanlar şimdi 100 tl
Valla ya
eşim zamanında iyi biriktirmiş ojeleri şimdi işte o ojeyi kendine getiren bir şey var onu kullanıyor
En iyisi doğal tırnak ekonomik
O yüzden fazla sürmeyin canim
ucuz bence
1 tlye satılıyordu. Şimdi 1 tlden 70-100’e çıktığını görünce aşırı pahalı geliyor😭
kaç defa kullanabiliyorsunuz : )
Hesaplamadım
Az ye de oje al kız.
Öff sus beeeğ
@biradettubaa al ikizini buldum.
Öff sus beeeğ
Tamam şimdi oldu. Gidiyorum ben. Bugün hiç kavga edesim gelmiyor.
Ahsjsj kıyamam
@biradettubaa bak bi
Baktım
70 tl pahalı mı ki
Eskiye dönüyor dünya
Alma bence
Almayın aman
Almayın daha iyi..
Bayâ şaka
her şey pahalandi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?