Artan fiyatlar yüzünden kola içmek zor hale geldi.
Kola içmek artık mazide mi kaldı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Artan fiyatlar yüzünden kola içmek zor hale geldi.
Kola içmek artık mazide mi kaldı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Sevmiyorum hiç yararlı bi yönü de yok zaten 😅 ama eve getirdiklerini lavabo açıcı ve ya temizlemek için kullanırım 😁 tek iyi tarafı o sanırım
Çok uzun zamandır asitli içeceklerden uzak durduğum için fiyatların artması beni pek etkilemedi durduk yere bütün fiyatlar artıyor su ile almış başını gidiyor Ne olacak böyle hiçbir fikrim yok
Zaten içilmesin gereksiz sağlık zararlısı. Ama zevklere karışamayız tabi
Off olmadı bu simdi sevdiğim içecek 🤦
En iyi görüş için teşekkür ederim 🙂
Ne demek gadası
Cevap
10Cevap
Yeni bir zam gelecekmiş. Tüm zamlara rağmen satış patlaması yaşıyormuş. İçmeye devam.
Vay be
Her şeyin fiyatı artıyor zaten. kola en sevdiğim içecek
kanka eskiden nerdeyse hergün 1 lt alırdım şimdi ayda 1 alıyorum. ha kilo verdim o ayrı :)
Zaten sevmiyorum o yüzden umurumda değil. Keyifli günler..
kola içmek, kışın ısınabilmek, et ve peynir yemek,... şahsım devleti sağolsun hepsi geride kaldı.
Asitli içecekleri sevmiyorum zaten😶
Sevdiğin içecekler neler tahmin ediliyor edebiliyorum 🙃
Bak senn nelermiş
Bak diyorum şimdi
Kola kullanmadığım için umrunda değil 😏
Çok sevmiyordum zaten ucuzkende içmezim ki😅
Daha neler o kadar da oldu mu
Her şey gibi ona da malum kişi hazretleri yuzunden veda etmek zorunda kaldık ülkece
Sevmiyorum , uzun zamandır kola içmiyorum
artık coke içmek gerçekten lüks oldu
Cola degl ayran için
Çok önemi yok
Öyle oldu galiba
İçmeyin zehir zaten
Çekirdek kolada lüks oldu artık 😁
Evett bybyy
İnşaat sektörü çöktü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?