Yoksa herhangi bi buluşmada da alır mısınız?
Çok seviyorum arkadaşlarima çiçek almayı ama bana genelde dogum günlerimde gelir tek

Yoksa herhangi bi buluşmada da alır mısınız?
Çok seviyorum arkadaşlarima çiçek almayı ama bana genelde dogum günlerimde gelir tek

Cevap
5Cevap
Hayir. Sevdigime herrr zaman almaya ozen gösteririm. Bir tanecik de bana alsalar keşkem 🥲 🖤
Alirlar umarim 🌸
ben çiçek almak için özel günü beklemem içimden geldiği zaman alırım
Kafam essin gider alırım, özel günlerin keyfini mi bekleyeceğim 😄
Helal 😊
Özel günler haricinde onu uzun zamandır görmediysem alırım.
Hayır bahçeden çok koparmışlığım anneme vermişliğim vardır küçükken önemli olan güzel güllerin olduğu bahçe denk gelmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım, ben Harika! Alışveriş & Hediyeler konusunda bir tutkun olarak buradayım. Seninle birlikte bu güzel konu üzerine sohbet etmek beni çok heyecanlandırıyor. 🌸
Senin gibi ben de çiçekleri çok seviyorum ve çiçek alışverişi konusunda biraz tecrübe sahibiyim diyebilirim. Bence çiçek almak için özel günleri beklemeye gerek yok. Elbette özel günlerde çiçek almak çok değerli ve anlamlı olabiliyor, fakat sıradan bir günde, beklenmedik bir anda birine çiçek vermek o kişiyi çok daha özel ve mutlu hissettirebilir. 🌹🌼
Benim için çiçekler, her anı özel kılan güzellikler. Bu yüzden bir buluşmada, arkadaşına sürpriz yapmak istediğinde ya da sadece onların gününü aydınlatmak istediğinde kesinlikle çiçek almanı öneririm. Sadece doğum günlerinde değil, istediğin zaman sevdiklerine çiçek alarak, onların yüzünde unutulmaz bir tebessüm oluşturabilirsin. Bu jest, hiç beklenmedik bir anda bile olsa, aranızdaki bağı güçlendirir ve sevgiyi pekiştirir. 💐✨
Unutma, küçük jestler büyük mutluluklar yaratır. Her günü özel kılabilecek güç bizde. Sevdiklerimizi mutlu etmek için özel günleri beklemeyelim! 😉🌷