ben evime alışveriş yaparken günlerce tüm ankarayı dolaşmıştım. pahalı ama silme işkencesini düşününce 3 kuruş fazla vermek çok daha avantajlı oluyor. özellikle kitaplık alırken kapak önemli çünkü kitap tozdan zarar görüyor. diğer türlü ömürlük duracak kitap sararıyor vs. bu sebeple en güzeli kapaklı almak. iş yükü düşünülünce insanlık için büyük buluştur kapaklar.
bende kiracıyım ama kiracıyım diye kötü hiç bir eşya almadım. şu an taşınmaya kalksak 15 20 bin tutuyor nakliyeciler ve iyi nakliyeciler harika paketleyip taşıyorlar. bu sebeple hiç sıkıntı olmuyor.
😀😀😀şimdi bu aldığım ünite bugün geldi çok zarıf durdu kötü değil ki rengi de güzel tozu vs göstermiyor. Kitap koymıycam. Çünkü çocuklarn odasında kitaplık var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Güle güle kullan.
Önemli olan amaca yönelik olması zaten. Sade olması çok güzel bence.
Teşekür ederim ☺
Rica ederim.
Fazla bir şey beklememek lazım amacına hizmet ediyor sonuçta
Peki teşekürler 😊
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Teşekürler
uzayaya filan mi cikmasini bekliyon ne avantaji. vergiden mi duselim
Boşşşşş
senden daha bosss degil
Belli kimin boş olduğu
evet soru ortada 😉 kendini bilmen gayetet iyiye isaret gelisme var. afferin kiz
Çocuk
takiliyorum iste 😉 gerilme hemen
Kanki ben çok beğendim dezavantaj hangi anlamda
Yani mesela rengi şöyle demode mi vs gibisi yorum yapın işte
Yoo çok güzel
Konu çözüldüğüne göre Mr Erko işte mi fkfkfk Eniştem napıyor gkgnngng
Ne eniştesi
Çok klâsik geldi
Peki
Guzelde. Gercekten gerekli mi?
Gerekli evet
Gule gule kullan o zaman
Teşekürler 😊
Kapaksız modeller feci toz toplar
Sileriz problem değil😊teşekür ederim
kapaklı bir model alsaydın silme işkencesiyle boğuşmazdın. neyse hayırlı olsun.
Haklısın 😊
Fiyatlar çok uçuk ya mobılyalarda kapaklı modeller çok ufaktı minyatür gibi
ben evime alışveriş yaparken günlerce tüm ankarayı dolaşmıştım. pahalı ama silme işkencesini düşününce 3 kuruş fazla vermek çok daha avantajlı oluyor. özellikle kitaplık alırken kapak önemli çünkü kitap tozdan zarar görüyor. diğer türlü ömürlük duracak kitap sararıyor vs. bu sebeple en güzeli kapaklı almak. iş yükü düşünülünce insanlık için büyük buluştur kapaklar.
Vala ben kiracıym daha çok hafıf mobilya tercihim. Evimi alınca her şeyin en iyisini alacağm
bende kiracıyım ama kiracıyım diye kötü hiç bir eşya almadım. şu an taşınmaya kalksak 15 20 bin tutuyor nakliyeciler ve iyi nakliyeciler harika paketleyip taşıyorlar. bu sebeple hiç sıkıntı olmuyor.
😀😀😀şimdi bu aldığım ünite bugün geldi çok zarıf durdu kötü değil ki rengi de güzel tozu vs göstermiyor. Kitap koymıycam. Çünkü çocuklarn odasında kitaplık var
Anladım. güzel günlerde kullanın.