Aldığım bilezigin fiyatını 11 bin soyledi 6.32 dedim oyleyse aldığın fiyata alırım dedi saçma bilmiyor mu o grami ?

İlk bilezigimdi hediyelik küçük bilezik şu an ustune para ekleyip üstü modeli için gidip sordugumda 11 bin eder dedi ama ben bunu aldığımda oradaki yazan fiyat altin yükseldi yani yukselmese bile düşürmesi saçma.
Ve üstelik 1 sene geçti bana para istemiyorsan 12 sayarım başka bir model alcaksan dedi.
Beni ki kandırdı bende ona bozdurmadim bana hediye olarak almıştı sevgilim ama şimdi üzerine para ekleyeceğiz ben anlamadım bu işten
Aldığım bilezigin fiyatını 11 bin soyledi 6.32 dedim oyleyse aldığın fiyata alırım dedi saçma bilmiyor mu o grami ?
Aldığım bilezigin fiyatını 11 bin soyledi 6.32 dedim oyleyse aldığın fiyata alırım dedi saçma bilmiyor mu o grami ?
Cevapla