Eşiniz sizin eksiğiniz varken başka birinin eksiğini karşılarsa ne yapardınız?

Merhaba. Eşimle 3 yıldır evliyiz. Eşimin abisi karısına telefon almak istiyordu. Ancak faturayı kendi adına alamadığı için eşimin adına aldı ve eşim kartından peşinat çektirdi. Meblağı biraz büyük çünkü telefon çok pahalı. Ve benim evimde buzdolabım bozuk ve bazı eksiklerim var evimde. Abisi parayı vermiyor. Eşim sürekli ailesine para yedirdi geçmişte de. Ve bıktım. Düzelecek gibi de değil. Şimdi pişman bida yapmayacağım diyor, ancak daha önce de böyle demişti. Ne yapacağım? Boşanmak istemiyorum ama böyle de çok stresli geçiyor evliliğim hiç mutlu değil. Defalarca konuştum eşimle ama değişen bir şey yok.

Eşiniz sizin eksiğiniz varken başka birinin eksiğini karşılarsa ne yapardınız?
Cevapla