Beylerr özellikle sorum size🤭
Sevgilime böyle bir hediye yapıyorum. Özel gün vs. değil sadece içimden geldiği için örüyorum. Sizce beğenir mi? Siz olsanız beğenir miydiniz?💐


Beylerr özellikle sorum size🤭
Sevgilime böyle bir hediye yapıyorum. Özel gün vs. değil sadece içimden geldiği için örüyorum. Sizce beğenir mi? Siz olsanız beğenir miydiniz?💐


Ben cok begenirdim ve evimin en güzel yerinde dururdu
Ayy çok sevindim 🐣 umarım sevgilimde beğenir 🤭
Insallah oda begenir 🙂 emekle yapılan hediyeler maddi hediyelerden bence daha güzel
Dayı bu biraz kız işi değil mi?
Soyismi zambak olduğu için böyle bir şey yapıyorum ☺️ Seveceğini düşünüyorum erkekler ömürlerinde kaç kez çiçek alıyor ki 😊
Ben sadece çiçek sandım sen örmüşsün. Olm sevgilim bana böyle bir şey örse mutluluktan ucardim 🤍
Ayy çok sevindim o zamann🌸
Cevap
3Cevap
onun sana hazırlaması gerekmez mi
O bana hep çiçek alıyor bende ona çiçek öreyim dedim 🙏🏻
Ikiside aşırı güzel çok beğendim ben dee
Teşekkür edermmm❤️
Emeğin olduğu için beğenir tabiki.
Teşekkür ederim 🤩
Çok güzel elinize sağlık. Emek emek
Teşekkürr ederimm 🌸
Umarım bir gün size de örerler 🥰💐
Hediyenin hepsi güzel olur
Teşekkür ederim 🤩🌸
İkincisi çok tatlı
🌼🌸
Güzelmiş
🌸🌸🌼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar