Bu
Bu
Bu
Bu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yanlışlıkla A şıkkını işaretledim. Modellerden bağımsız olarak, sentetik/likralı kadife kaliteli durmuyor bence. Yani hevesini kırmak istemiyorum ama hani abiyenin üst kalite kumaştan olmayanı hakikaten kendini çok belli ediyor. Başka seçenek yoksa bir ihtimal gri olan diyorum ama ben başka seçeneklere de bakmanı öneririm.
Herkesin tarzi ve dusunceleri farkli tabi saygi duyarim yinede tesekkur ederimm
Cevap
7Cevap
Çok ideali elbiseler kına için inci taneerindeki kadının elbiseleri gibi
Bir de çok demode
Kina dugun salonunda olcak dugun yok nikah yapilcak sadece o yuzden eglence olcagi icinn
Anladım ama çok demode geldi bana biraz başka modellere bak
4. Sıradakini alırsan damat gelini bırakıp sana yürüyebilir 😆😆
en iyisi 4 gibi duruyor
3 ve 4 güzelmiş
2 veya 4
Önce bir seni göreyim nerden bileyim yakışır mı
Lacivert iyiymiş
boylemı fızıgın
gri bence
1-4 ama 4 daha şık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?