Nişan arifesinde olan birinin doğum gününde hediye yerine para vermek mantıklı mı?

Yıllardır haftanın 3-4 günü görüşen 8-9 kişi arkadaş grubuyuz. Aramızdan biri şu an nişan arifesinde ve kız arkadaşı da sürekli ortamlarımıza geliyor. İkisinin de doğum günü arka arkaya. Bunlara hediye almak yerine, herkes kişi başı 1.000 TL versin de para verelim diyoruz. Nişan arifesinde oldukları için baya masrafları oluyor. Sizce garip karşılarlar mı? Hediye her zaman alınır da şu sıra en çok paraya ihtiyaçları var diye düşünüyoruz.

Ya da toplanan parayı altına çevirip vermek mi daha mantıklı sizce?

Nişan arifesinde olan birinin doğum gününde hediye yerine para vermek mantıklı mı?
Nişan arifesinde olan birinin doğum gününde hediye yerine para vermek mantıklı mı?
Cevapla