6'lı takım hâlinde 75 TL'ye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?

çeyizime aldım da paşabahçenin güzel ağır bir modeli ancak eve geldikten sonra gözüme çok kaba göründü, indirimli bulunca da kaçırmak istemedim kızlar sizce nasıllll?
6lı takım hâlinde 75 TLye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?
6lı takım hâlinde 75 TLye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?
6lı takım hâlinde 75 TLye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
çerezlik ya da magnolia için düşündüm
6'lı takım hâlinde 75 TL'ye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?
Cevapla