çeyizime aldım da paşabahçenin güzel ağır bir modeli ancak eve geldikten sonra gözüme çok kaba göründü, indirimli bulunca da kaçırmak istemedim kızlar sizce nasıllll?
Güncellemeler
+1 yıl
çerezlik ya da magnolia için düşündüm
6'lı takım hâlinde 75 TL'ye aldım, ancak içime sinmedi sizce nasıl?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bence iyi
İçinden bi tatli yemek isterdim
yapılır inşallah 🥲
Hadi insallah
iyi, çerezlikten ucuzmuş iptal ettiğin iyi olmuş 😂😂
Gayet tatlı duruyor
teşekkür ederim iade etmeyeyim öyleyse 😅
Yok yok etme çok tatlış 😄
Güzel kız bayaa
Cidden mi
Evvettt içinde tatlı olsa kaseyle komple yerim fjfjfjfj
ahahha yaparız kizzz
Iyy bune be güle güle kullan
ıyy sağol
Kırmızı şarap bardağı güzelmiş
Tatlı için o
tatlı, dondurma ve çerez için kullanılır bu
Kaç yaşındasın sen
21.
Güzel bununla da ne buzlu limonata içilir 😂😂
Güzel çerezde konur
H. Olsun
t. ederim
Bana ver