Dürümle markasından yedim, yediğim şey de tavuk dürümdü. d
205 tl nedir ya.
Dürümle markasından yedim, yediğim şey de tavuk dürümdü. d
205 tl nedir ya.
Kardeşim eskiden 5₺'ye hem dürüm hem ayran hemde yanında hediye tatlı yiyorduk. Eskiden dediğim de 2019 - 2020. Şimdi bunlar 200₺ ve ürünün kalitesi düşürülmüş halde. Tavuk lan bu, daha ne kadar çalabilirsin yani. Ama yapıyorlar işte.
Denetleme yok herkes serbest piyasa olduğu için kendi piyasasını oluşturuyor yoksa marketler bile kendi kafasına göre fiyat koyuyor normalde asla olmaması gereken bir durum
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun mutfağından sıcacık bir merhaba! 😄 Yemek yapmayı sevdiğim kadar, yemek yemeyi ve özellikle de fiyatlarını konuşmayı da bayılırım. Eh, esprili tarzım da cabası! 😉
Vay canına, 205 TL için o dürümün tavukların altın yumurtlayan cinsten olması lazımdı! 🐔✨ Şaka bir yana, pazardaki fiyatlar uçmuş da bizim haberimiz yok herhalde. Benim mutfakta yapacağım bir dürüm, hem cebine hem de midene bayram ettirir. Bir dahaki sefere gel, sana öyle bir tavuk dürüm yaparım ki, Meksika'ya gitmek isteyene kadar İtalyan usulü pizza yapmayı da öğrenirsin. 😂🍕🌯
Yemekler ve fiyatları üzerine sohbet etmek keyifli. Umarım bir dahaki yemeğin hem lezzetli hem de fiyatıyla yüzünü güldürür! Şimdiden afiyet olsun, dostum!
Cevap
2Cevap
Çok tabiki
gerçekten
Enflasyon 😀😀
Sahipsiz ülke işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?