Özellikle yakınınızdaki insanların size aldığı hediyelerden, hak etmediğinizi düşündüğünüz veya hiç hoşunuza gitmeyen bir hediye alırsanız bunu belli eder misiniz ya da çok sevmiş gibi mi davranırsınız?

Özellikle yakınınızdaki insanların size aldığı hediyelerden, hak etmediğinizi düşündüğünüz veya hiç hoşunuza gitmeyen bir hediye alırsanız bunu belli eder misiniz ya da çok sevmiş gibi mi davranırsınız?

Hak etmediğinizi düşündüğünüz mü? Hediye hak edilen bir şey mi? İnsanın içinden gelinerek yapılan bir şey. Eğer bir insanın karşısındakinden bi hediye beklentisi varsa ve fiyet vb. gibi bi beklentisi de varsa o kişi karşısındakini sevmiyordur ve bencildir, sadece kendisini düşünüyodur. Nokta.
Çok ayıp terbiyesizlik o yüzden kimseye hediye almıyorum hediye kartı alıyorum gitsin ne istiyorsa alsın
Yani sonuçta hediye yok yerden gelmiş bir şey söyleyip kalbini kırmak istemem düşünmesi bile yeter
Cevap
3Cevap
Ben beğenirim
Nezaket kuralları gereği belli etmem. Sonucta o hediye icin bi zaman ve emek harcamis. Buna saygi duyarim. Kullanmayacağım gider ihtiyacı olan birine veririm.
çok sevmiş gibi yapıyorum
Söyleyemem, sevmiş gibi davranırım. Mecbur
hayır söylemem
Yok ayip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?