AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
563Cevap
Sürmesi rahat, az yakan bir araba istiyorsan honda jazz.. tavsiye edilir..
sabah bir arkadaşla daha konuşuyorduk.. audi a1 olabilir hoş olur
Hatchback olan bütün araba modelleri bayana gider canım.
çok teşekkür ederim canım :) incelcem mutlaka
2008-2009 model mustang
Eski kasa bmw 520
10 bin daha ekle 2009 model dodge challenger
Bunlardan birini alirdim
sağol :D
nissan micra sıfırı 31 bin tl. bin lira daha bul :) sıfır araba zor biraz.
öğrenmek için se bunlar yüksek fiyatlar. hyundayi eski kasaları daha iyi. ama en iyisi sana sabırlı arabası olan öğretecek bir arkadas. sabır şart. :)
Biliorum ben sadece park etmede arkamdaki araba ile arami ayarlayamiorum birde iki araba arasi yanyana giremiorum silme gecemiorum carpacgm korkusu var birde kpnvoyda burnumu sokamam kalabaliga oakadar 😊
mini cooper kendini fazla sarsan bir arabadır pek tavsiye edilmez, bmw ilk aracın olması güzel bişey ama kaza yaparsın bişey olur çok üzülürsün c3 araçlar ideal kullanım için kaçırma bence.
ford fiesta otomatiği iyidir ama otomatik diyince akla japon arabası gelir adamlar yapmış nissan olabilir suzuki olabilir otomatiktw bynlar size sıkıntı çıkarmaz diğerleri çok çabuk aruza veriyor
Hizmet aldığım firmalarla ilgili yorumlarımı genelde paylaşmazdım ama Tavsiyebenden. com sayesinde olumlu deneyimlerimi de görünür hale getirmeye başladım.
Sadece şikayet değil, memnuniyetleri de ön plana çıkarıyor olması bence çok değerli.
wolkswagenn kamlumbağaya benzeyen bir modeli vardı
Elantra lar iyidir. Görünüşü Lamborghiniye çok benziyor. Motoru da baya iyi. Çok iyi araba bence.
link atamıyorum ama ford focus 2015 modeline bakarsın çok güzel araba
Inceleyecegim tesekkur ederim.
Corsa'nın otomatiklerinden al iyice öğren sonra 308CC'ye geç
Kadına renk önemli aslında minicooper filanda güzel olur.
Camarro ya da camarro ss :) çokta pahhalı değiller 120 bin falandı 2012 modelleri falan
sağol kardeşim ben daha pahalı sanıyodum onları :D
Yok ne en fazlası olsa 140bin tabi sahibinden. comda galerilere bakmıştım
sağol kardeşim teşekkürler :D
1 Peugeot 206
2- Bmw 1.16
3- Bmw 1.18
4 - Vw Polo
Clio iyi tam bayan arabasi ufak tefek park etmeside basit.
once bı tane 7 8 bıne şahın al ohren vur kır tecrube sahıbı oldunmmu gıder alırsın opelı. opelı vursan bır yere hem cana hem mala olacak
Skoda Fabia, Seat Leon ve ya Seat İbiza öneririm.. Bu araçlarde hem Alman kalitesi ve sağlamlığı hemde konforu mevcuttur..
Ben iki seçeneği yakıştırıyorum,
Ya küçük arabalar ( Mini, L500 min; ) gibi ya da bütçe varsa Jeep modelleri çok yakıştırıyorum..
Nissan mikra
Toyota yaris veya auro
Hyundai gets
Renault clio
Fiat polo
Citroen c1
Opel Astra
bmw1.16 ve mini cooper diyorsun ama 20 bin diyorsun bu arakama söylediğin markalar araba vermez be güzelim
Honda civic bende var asla pişman olsansin bmw vardi üstü acik onda bile bukadar dikkat cekmiyordu
Cupe seviyorum
https://instagram.com/p/wHrbGyj5-p/ honda hayat onda :-)
arabayı mı çektin kıllı bacaklarını mı arkadaş. yok mu şu arabanın dışardan bir resmi? ben de honda almayı düşünüyorum
Al kardeşim senin için https://instagram.com/p/tVNwzoj51_/ inş alirsin kardeşim asla pisman olmazsin
Mümkünse araba kullanmayın. Sizin için en ideali en yakışanı bu. Yeter yaww trafikte sizden çektiğimiz...
link
Opel araçlar acemi biri için uygun değil. çünkü kaza durumunda parça değişimi çok masraflı olur ayrıca opeller çok yakar.
Hatchback alacaksanız en uygun araba Renault clio ya da ford fiesta.
Bence git arabaları kendin gözünle gör beğen seç sonuçta sen kullanacaksin kendi hoşuna giden zevkine uyanı al zaten o aracın yetkileri sana yeterli detaylı bilgiyi verecektir
Opel astra hb dizel 2006 - 2008 model km si de en fazla 85 bin 100 bin arası makuldur. 27 binimin tamamını kullanacaksan eğer modrl yılı 2011 filan da olabilir.
yakıt konusnda iyi olacaksa ve beni surekli oto sanayiye goturmcek bseyse biraz daha arttrabirim limiti
Yani 2011 modeli iyidir alman arabları genel sorun oluşturmaz. Alacaksan paran için en ideal araç opel gibi gözüküyor şu anda. İstersen elindeki paranın bir kısmını peşinat olarak kullanıp. Sufır araçta alabilirsin.
ağır acemiyim yani sıfır almak mantıksız olmaz mı? ehliyetim yeni sayılır ve tecrübe sıfır nasıl verdiler bana ehliyet bilemcm :D
O zaman sıfır alma haklısın :) ama hb astra ya da clio senin için uygundur.
teşekkürler :)
Ablam kardeşini dinle otomatik alma araba seni değil sen arabayı kontrol et
Bu trafikte düz vites çok zorluyor
Renkler zevkler meselesi ablam da eğer istersen manuel Honda var satılık 2011 model canavar yani
Al bu arabayı bmw-twinden-2008-model-bmw-1.16i-otomatik-vites
ne sevimsiz bir renk git al park edemezsen çağırma beni
Sen rahat ol:)
Çok pismanım ducato seni alaaaydımm ıyyyy igreniyorum o reklamdan :/:/
Pudfff #D
Corsa, 207, polo, spark, bunlardan 20000 civarina bulabilirsin
Fiesta bak ya da toyata yaris. ya da auris e bak
hyundai i10 gibi arabalarla ya da citroen c1 ile dene
Mini cooper falan alma. Net. Vurup kıracağını düşünerek opel corsa al diyorum.
Otomatik vites pismanliktir bence cok sıkılırsın düz al
opel astra gayet hoş ve güzel bence iyi bide polo olabilir :)
sen metroya bin yeterince kadınlar trafiği katlediyor zaten...1 kişi 1 kişidir:)
2. el bir poloyla ogrenip sonrasinda A180 iyi olur
O işler bayanın şoförlüğüne ve maddi durumuna bakar ;)
Escalade :)
Juke çok hoş araç, daha küçük micra veya yaris çok tutuyor.
Escalade ile açılışı yapıp yaris de bitiriyorsun... nasıl bir organizmasın
Oradaki gülücük ifadesini anlamayan geriyi adam yerine alip yorum yazan.
Kendi isine baksana sen.
Citroen c4 fiyatını takip efendimde halammkullaniyor oto vites en iyi bayan arabası bence
Sıfır veya 2. el 2014 mazda 6.. Sahsen 5 dakika düşünmem..
sağol :D
Bence bir arabaya o kadar para verme illa spor olsun diyorsan renault rcz spor görünümlü şık bir arabadır 0'ı 93 bin ama sıfır gibi 2. elleri ucuz onlardan al derim paran cebınde kalsın
peugeot rcz pardon renault degil
sağol kardeşim aslında çok mantıklı tavsiyeni dinleyeceğim :D
O araba 5 para etmez görünüş var mekanizma 0 kafani duvara vurursun alırsan :D
ben kullandım 2 sene fıstık gibi araba fransız malı diye küçümsemeyin cillop
valla yorum yapamam araç hakkında hiç bilgim yok :D
En son modelini al illede 0 olsun dıyorsan 93 bin 25-30 cebıne kalır la
yok ya fransız diye küçümsemek olmaz tabi :D
yaz nete bak peugeot rcz
bakarım kardeşim tekrar çok teşekkür ederim temiz ikinci daha iyi olur bence :D
Piyasaya 1 kadın daha katılıyor daha DİKKATLİ olmaliyiz
Direksiyonum iyidir sıkıntı yok 😉
Önüme çıkma da Ben Hızlı biriyim
Hiz konusundada iddaliyim ama ama tartisilir
Hizli ve kezban
Pardon?
Bmw 116 dehşet yakiyor bence citroen c2 al sonra degsrsin
Tüp takariz 😂😂😂😂 minide israrciyim ya
Olabilir ama önce ogrenmek icin orta halli bisey al sonra degsirsin :) bmw ye tüple bncegme binme daha düşük motorlu bsy al
O isin esprisi tüpe karsiyim. Benzinli almayi dusunmuyorum. Ayrica dusuk motorluda istedigim verimi alamiyorum dusk motorlu en son ihtimal
İyi hayrli olsun alda bir tur gezdrirsn
minicoper-golf 2 el yeni kasalardan-polo-c3-toyota yaris-i30-corsa... bunlar bayan yakışır temizlerini bulabilirsin koalylıkla..
elimde senin istediğin fiyatlar arasında araçlarım war.
hepsi benzinli...
2011 model punto
2005 model palio
2005 model golf
2011 model hyundai i20
ilgilenirsen yardımcı olabilirim...
Cok uzakmissin ki ben balikesirdeyim... internetten zor alabilmem yani ailem benim bulmam ile almaZ... saglik olsun yinede cok tesekkurler 😉
sağlık olsun. ankarada tanıdıgın warsa aılenle gorusup burdan baktırabılırsın arabalara. tesaduf sahıbınden. comda gezerken gormus gibi ;)
galerımız war Ankara etımesgutta. özelden ıstersen magazanın lınkınıde atabılırım sana bakarsın.
baktırdıgında aracı begenır almaya kesın karar werırsen bız balıkesıre getırıp teslım edebılırız.
Kırmızı 2013 model 1 motor fiesta al 35 bin falan onlar
Opel corsa çok çirkin
Neden olaya olumsuz bakıyorsun ki vurursam diye öz güvenini kaybetme vurmazsın meraklanma
Dimi yokuslarda park etmede sıkısik trafikte korkuorum panik var bende once sakin ogrenmeliyim
Elbette o zamanla gelişir aslında yokuşta kalkmak son derece kolay 10 dakkada öğretirdim sana ama arabayı alınca yaz)) yöntemi basit milimetre geri kaçmaz
Hadi insallah 😊
Tamam unutmazsın umarım)) ama ben sana polo ya da golf öneririm serdir bir bayana yakışır opel corsa bayn arabası gibi ama çok küçük bana çekici gelmiyo)))
Polo 1.2 tdi
206+ 1.4 hdi
Fiat punto 1.3 multijet
Rance rover freelander al derim 20000 tl ye hem guclu hem bayan araci hemde full otomatik.
bence 1998-2001 model aralığında bir wolksvagen polo ile tam anlamıyla öğrenebilirsiniz
Bence motor kullanmalı bir bayan yarış motorlarıni kullanan bayanlar hep sempatik gelmiştir bana
Hacı Murat yerli malı yurdun malı. Doğan görünümlü şahin de olabiler.
116, Mini, fiesta, juke, fiat500 o tarz arabalar işte..
Honda civic. Dip basık yere surtecek böyle alttan titreşimli :D :D :D
Kırmızı Volkswagen Beetle (yeni modelleri tabi) güzel duruyor bayanlarda.