AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
563Cevap
Her ne kadar kronik arızası olsa da (servisler gideriyor) DSG şanzıman hayranıyım. O yüzden Volkswagen'den polo-golf düşünebilirsin.
Toyotanın eskide olsa modelleri, hondanın eskide olsa modelleri, mazda ve wolkswagenin eski modelleri uygun olur. Parçaları kolay kolay bozulmuyor.
Bence tam senlik :))
www.sahibinden.com/.../detay
Manuel istemiyorum
www.sahibinden.com/.../detay
otomatik
Bununda rengi cok cirkiin 😯
Rengi ne takilma baska renkleri vardir sende :))
sağalm güvenli ucuz kaliteyi araba istiyorsan
chevrolette lacetti hb ya da
chevrolet Aveo HB 1,4 ltz
kesinlikle önerim bunlar
galiba zenginsin abla sen ya, zenginsen maserati de alsan öğrenirsin. tcs var abs var herşey var bahsettiğin arabalarda. hangisi kafana uyuyosa onu al
Hangi arabayı alırsan al özellikle 0 değilse mutlaka kaza geçmişine bak. Hava yastıkları hiç açılmamış olsun alacağın arabanın. Yoksa elden çıkartmanda zor olur mümkün olduğunca hasarı az olsun. Şasi numarasını al araştır. Kazıklanma
Wolkswagen golf
Hyundai İ20
Opel corsa
Fiat punto
Seat leon
Ford fiesta
Toyota yaris
Seç, beğen al.. Hepsi bayana gider.
Teşekkür ederim
Önemli değil.
wolkswagen polo kullanirmisiniz?
1.4 benzinli otomatik gri renk 45000 km degisen yok bazi yerlede lokal boya var 36.500 tl
hasar mı var, veya modeli mi düşük? pololar genellikle çok pahalı
2006 model
Yillar geçse de bu arabanin havasi hicbir sekilde degidmeyecek eskimeyecek ne de olsa bence en guzel arabayi bulmussin 😄
2013 model Toyota Yaris. En uygun paraya en çok özellik genelde ya Toyota'da ya da Mazda'da. (Renault, Fiat'ı göz ardı ediyorum.)
ben opel zafira kullanıyorum büyük araçları sevdiğim ve büyük bir araca ihtiyaç duyduğum için ve çok memnunum
Citroen c3 cok guzel bir araba bir bayanin rahatlikla kullanabilecegi , golf de cok iyi , yakiti az olsun dersen symbol :)
Düz vites manuel al daha iyi boşver otomatiği =))
Profesyonel birinden eğitim al manuel daha iyi otomatiğe göre ama ille de ben otomatikciyim diyorsan karar senin =))
İyi günler.
Ablaaa :D bmw 3.20 i al :D sanayide dönersn falan :D drag yarışları falan zamanlada :D. türkiyenin gruru ol :) tokyodan farkımz ne
2007 model Chevrolet Spark işini görür. tam bayan arabasıdır Bmw-Mini Cooper alıpta kendine sövdürmene gerek yok
opel astraların yeni kasalarından fakat model düşük bulabilirsinde dizel olması lazım dizel arabalarda yüksek fiyattan gidiyor baban anlar bu araba işlerinden aslında:))
babam istemiyor kötü kullanıyorum diye :) o yuzden pek bişey soylemiyor
babana karşı çıkarak mı alacan arabayı
yani malesef ihtiyacım var 15 dakikada gidilecek bir yolu 1 saatten uzun çekemiyorum minibusler çok kötü. sorun oluyor çok kalabalık. yoksa araba kullanmayı çok sevmem yani
kötü kullanıyorsan hemen trafiğe çıkamazsın ve öğrendikten sonra da lanet okuyacaksın zevk işi bu ama insanı çileden çıkarıyor bu millet sen ne kadar kurallara uysanda seni hataya zorlayacak çok birey var bu memlekette cezalar caydırıcı olmayınca almanyadaki trafik akışını beklemesin kimse bizden:))
çok haklısın :) hemen çıkmam zaten şu ehliyet kurslarından özel direksiyon alıcm yine mecbur ama profesyonel de olsan kaza kaçınılmaz oalabiliyor
elbette öyle yıllar yılı tecrübeli şoför dahi yakınıyor mu trafik canavarlarından normal gidersin sağlı sollu bir makasa alırlar seni aklın şaşar kırmızı ışıkta durursun sarı yanar arkadan zort zort öttürür kornayı zibidi ulan daha yeşil yanmadı ne bu acele diye kafanı direksiyonlara vurursun mazallah:)))
link
25-26 TL Arası Ford saglam bir araç çıkara bılırsın kendıne ozellikle ford 1.6 collection 1.6 ghia serilerine bakarsan mercedesı aratmıcak turden.
cok tesekkur ederm
Bmw al kırmızı kırmızı Nasıl güzel görünüyor dışardan kırmızı topuklu ayakkabılar ve kırmızı Bmw 😄 1 serisi 3 serisi sen seç ama acemi bir şöför olduğun için acemiliğini fiyat olarak daha uygun bir sraba alıp onda atmanı tavsiye ederim
o paraya arsa aliriz yaw.. neyse o paraya sakız olur anca. 20-27 bin deme de 30 bin diyelim. 2. el güzel bir fokus alabilirsin. otomatik istersen 1.3 punto da alabilirsin mevcut. toyota yaris de olabilir yani.
Süper bir araba
Ben kullandım sana da tavsiye ederim.
Hem ucuz hemde az yakıyor
3.bp.blogspot.com/-Y2ptYuCcu44/UYpHx17g6mI/AAAAAAAAAAU/Dp2hR9WZyqI/s1600/1896-ford-quadricycle-model-araba-resimleri-duvar-kagidi-kagitlari.jpg
Otomatik vites 1995-1999 1.4 s coupe honda alabilirsin 👍
palio al
fiyatı ekonomik
yakıtı ekonomik
parçası her yerde var o paralara o var bildiğim
Bak işini bilen adam belli ediyor kendisini :)
Bende aynısını yazdım
Ford fiesta da düşünebilirsin. Hem sağlam araç hem de güzel.
Dusundum cok pahali dusundugumle kaldim 😊
Hangi modellerine baktın.
50 bine bettle var mi ya.. mini cooper bulabilirsin biraz eski model de olsa ya da seat leon fr lar da hoş
Güzel araç bayan içinde kullanışlı.. otomatik olanını al kesinlikle çok rahat..
Mini Caper araştır güzel arabadir tam bayan arabasıdr
Tavsiyem
Cok yakmazmi?
Çok basarsan çok yakar ideal uzun yolda 25 kuruş yakar şehir içi ve dur kalklarda 30 kuruş olarak fark gösterir
Normalmis aslinda bize hep yuksek soylediler...
Tabi yolda giderken 100 km hızı gecersen 30 kuruşuda geçer ondan fazla söylemişlerdir
Olabilir hizi sevenlerden duymusdum cunku
Volkswagen Golf 6 veya 7 dusun, kesinlikle bmw almamani tavsiye ederim.
Hep oto bir seat leon istemisimdir
ama araba telefon alinir gibi pat diye alinmaz bir kac araba kullan oyle karar ver
Honda Jazz bence en isabetli bayan arabasıdır... Kullanması çok keyifli ve kolay.
kolay olması işime gelir tabi sağol :)
Ben bir gün oturup saydım bağdat caddesinden akan trafikte Jazz sürücülerini.. Yaklaşık 25 -30 jazz geçti ve yüzde 70 i kadın kullanıyordu. Bu arada benim arabam da jazz. Bütçen nedir?
ailem alcak sorun değil o yüzden ama yine de insaflı davranmak istiyorum
Ailen bana da alır mı rica etsek..:)) Yaklaşık 40 bin civarına iyi ve nispeten yeni bir 2. el alabilirsin
olabilir bilmiyorum :)) sağolun araştrym onu da
Teşekkürler... Hatta imkanınız olursa bir deneme sürüşü muhakkak yapın. Göreceksiniz farkını.
ya bence farklı ol alfa romeo guilitetta al. kendisi hayatımın arabasıdır :)
sağol :D
Volkswagen 1303 bildiğin tosbağ... sarı ya da pembeye boyatacaksın.. döşemeleri de beyaz ya da krem yapacaksın ... tadından yenmez..
super :))
yaparsan fotoğrafını paylaş da görelim. hem parça da ayarlarım sana .
2002 model mini cooperlar 24 25 bin liraya bulabilirsiniz, dediğiniz özelliklere uyan en iyi araba budur.
Takdir sizin bag yan
Link atar misn
O bütçeye iyi bir araba alamazsınız. Otuz bine kadar alabilirim diyorsanız ya da ailemi ikna edebilirim diyorsanız Ford Fiesta alın. Biraz iyi bir şey bakın ilk arabalar önemlidir çünkü..
Nissan micra iyi bir tercih olabilir sonrasında vazgeçebilir misin bilemem. Ucuz olduğu için 20 bin civarına yüksek model arabaya binersin, lüks segmentevo paraya ancak kendin yasında bir araç olur.
Bağyan arkadaşlar şu işi trafiğe kapalı alanda yeterince öğrenmeden mümkünse trafiğe çıkmayın.
Fren yerine gaza basan mı dersin, ada etrafında tersten dönen mi dersin. Lütfen yapmayın böyle şeyler.
20.000-27000 vereceksinde arabanın yakıtından mı kaçıyorsun arabanın az yakmasını istiyorsan az bineceksin nekadar gezersen okadar yakar :)))))))))))))))))))))))))))
ya işte o parayı vericem bari verdiğime deysin diye :D
magnumelegant arkadaş çok güzel anlatmış getx marka araba iyidir bakımlarını falanda geçirmezsen kızın arabasına bakın maşallah kız gibi derler:)))
fiat bis link
2.el arabyla ugrasma bence...wv polo 1.2 tsı hem kucuk hem yakıtı ekonomık..olurda satman gerekırse pazarı genış bır araba:))) hem zararın az olur.. sımdıden hayırlı olsun efendımm...
2. el dusunmuyorum zaten cok haklısın
alman arabalarını tercıh etmelısın...:)))
O değil de 2006 yılında aynı paraya çok şahane bir Volvo S60 almıştık, nereden nereye.
Sen en iyisi düz vites mazotlu bir araba al modelide kendin seç inan annemde Doblo vardı çokda güzel yakışıyordu tasarrufluda gidiyordu sen beni dinle otomatik hemde çok Para heves etme bir farkı yok emin ol
Bmw 118i olabilir. Ufak araba olarakta 1.0 corsa alabilirsin.
bende 2008 jagurar xtype var daha yeni aldım:D jaguar xf öneririm 2010 ve üzeri alabilirisn o paraya kesinlikle süper araba
hayırlı olsun güle güle kullan İnşallah. D xf'in 2008 modeline filan yeter param 2010'a yetmez ki :D
www.sahibinden.com/.../detay bakmadan söylemedik herhalde :D
haha :D sağol valla teşekkür ederim bakıp yardım ettiğin için :D jaguar bu fiyatamıydı ya ben daha da pahalı sanıyordum :D
bu fiyata böyle kalite bulamazsın ne audide ne mercedes de.. ayrıca herkesde olan araçlar bunlar zaten bir tarzları kalmadı. ayrıca bmwciler var bide itici tipler :D
haha aynen jaguarın ayrıcalığı var bmw filan çok kullanılıyor :D ama jaguar az olduğu için herkesin ilgisini çeker :D
bmwyi beğenenleri anlamıyorum zten :D kalas gibi hepsi aynı bana göre.. ama jaguar esteik ve karizmatik
doğrusun çok karizmatik araba performansı zaten tartışılmaz :D
yani performans zaten 10 numara :D jaguar alacağım zaman bende sormuştum böyle bazıları golf dedi ya alternatif olarak :D
hayale bak 130 bin tl bütçesi varmış. dd hayali bile güzel demi la
nasıl anlamadım kardeşim iki-üç haftaya alacağım ama önce bir araba yok aklımda ondan sordum
la 130 bin tl parası olan adamın aklında soru olurmu. d nerden geliyor bu paranın kaynağı bankamı patlattın lotomu vurdu
LamBorghını, Bugattı, Porsche
Lüks Arabalara Hayır dermisin
anlamadım kardeşim valla pardon
Lüks arabaları severmisin bu arabaları Google Chrome yaz fotoraflarını görürsün Sayğıdeyer Üye
hangi şehirde yaşıyorsun? ilk şehire göre sonra sana göre araba secilmesi lazim benim fikrim
Kuzenimin böyle arabasi vardı. Kesinlikle hiç rahat değil arka koltuğa oturmak ölüm gibi.
Alirsan otomatik al senin icin daha iyi olur bence daha kolay öğrenirsin
Otomatikten korkuorum ben
Ama bayanlar icin daha kolay cabuk öğrenirsin hemde rahat edersin
Kimse söylememiş fakat bence bayanlara en çok Jeep'ler yakışıyor.
Mini cooper one dir hemnde hatun arabasinin hasidir tatlisidir canidir :)
NISSAN Qasqhai
Favori arabam.
Cok guzel yaaa :)
Polio, polo vb küçük kaslı arabaları öneririm senin dediğin fiyattan da 7 bin 8 bin tl aşağı fiyatları
Bayan için wolksvagen golf triptonik diyorum hanfendii...
Ben araba almadan önce gidip Volvo s60 kiralamıştım 2 aylığına (aylık 2000₺) o arabada iyice öğrenip sonra alacağım arabayı (Volvo s60) almıştım. Sen de bu yöntemi deneyebilirsin.
Kia sportage güzel ama tuzlu 45.000 falandı ikinci eli biz alırken.
hyundai getz al öğrenmek istiyorsan 2-3 senelikse. Park sıkıntısı da yok
bmw çok yakar sana tavsiyem volkswagen golf ya da polo maddi durumun yüksek ise scirocco. mercedes A180 amg-01 de alabilirsin
hem otomatik hem 20 bin. nasıl olacaksa. hem güçlü hem otomatik. Renault symbol bence.
Bu konuda rakipsiz tek araç var o da Honda jazz...'2004-2005 model o fiyata bulabilirsin sanırım.