
"İyi ki almışım, hatta keşke bir tane daha alsaydım." dediğiniz ürünler nelerdir?

"İyi ki almışım, hatta keşke bir tane daha alsaydım." dediğiniz ürünler nelerdir?
550 TL ye Oppo enco buds 2 Bluetooth Tws kulaklık aldım fiyatına göre çok kaliteli kulaklık Maşallah Bass moduna alınca çok daha keyifli şarjı uzun gidiyor Bluetooth kulaklık da Kalite çok önemli çünkü düşük olan da gecikme sorunu bariz hissediliyor bundan önce Snopy Airfit modelini kullandım sesi güzel ama gecikme sorunu çok var görüntü ses uymuyor oppo da yok böyle sorun ama tasarım olarak Snopy derim
Oldu kulaklık ucuzdu okadar kaliteli çıkcanı tahmin etmemiştim öyle sine almıştım keşke alsaydım bitane daha
yobola earbuds
Rica ederim
Teşekkürler reis
Süpürge robotu ucuzken almıştım keşke almasaydım diyorum 😅 anlaşamıyoruz
Her yerde sıkışıp kalıyor beceriksiz 😂😂
Küsüm kullanmıyorum artık 😂
Bir yerlerde sıkışıp kalmazsa olabilir 😅
Aslaaa inanmıyorum üzmezdi 😂
Teşekkürler hemşp
Cevap
1Cevap
Evet oldu. telefonum beklediğimden iyi çıkmıştı. Huawei
Radyomu geçen sene ucuza satın aldığımı hatırlıyorum o olabilir. Daha var gibi geliyor ama aklıma gelmiyor maalesef 😄
Ucuz mu o da ne 😂😂 öyle bir kavram kalmadı ki artık, ürün olsun.
Ahahah 😂
Ucuza alıp kalitelisine denk geldiğim hiçbir ürün olmadı :)
Siyah askılı bir elbisem var, yaz kış kombinleniyor. Yazın üstüne bir gömlek, kışın kazakla…Çok da uyguna almıştım. Keşke her rengini alsaymışım…
Evet bir çok kez oldu. Bazı ürünler kendini kanıtlamış markalardan çok daha sağlam çıkıyor
pazardan alinan çanta 😄
Evet oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?