Ayakkabıda çok kararsız kaldım, sizce hangisi daha güzel?
Air Jordan 1 Retro high
Air Jordan Mid SE
Air Jordan 1 Retro high OG
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunlar erkek ayakkabısı. Bir kadında kötü gözükür. Buna benzeyen bir ayakkabı var, Converse. Comverse çok yakışıyor bir kadına. Tabi kilolu isen yakışmaz. Onun dışında çok yakışır
Cevap
26Cevap
Temizliğine bağlı. Ayakkabıyı temiz kullanıyorsan en alttaki daha güzel.. kiri daha çok gösterir en alt ya da en üstteki
Bu jordan modeller erkeklere yakışıyor bence. Ama illa bu model olacaksa jordan retro OG kızlara daha uyumlu gibi.
Bana niye apaçi ayakkabısı gibi geldiler. Hangisini alırsan al ama 2. yi alma berbat
Benim açımdan hiç hoş ayakkabılar değil ama illa birini seçeceksen grili beyazlıyı seç
Air Jordan 1 Retro high
Sınıf arkadaşımda bundan vardı
Kadına yakıstıramıyorum bu modellerı ama yınede ıkıncı
Air Jordan 1 Retro high üstekini al beğenmedim diyenlerin ya zevki yok ya paraları
erkek için bile kötü ayakkabı modelleri maalesef
Bence Air Jordan 1 Retro high daha hoş duruyor ama son karar senin.
takıl kafana göre yorma bu kadar :)
Üçüncü gri olan
Erkek icin bunlar
İlk resimdeki
Beyaz olanı daha iyi bence
Air Jordan 1 Retro high diyorum
Air Jordan 1 Retro high OG
Çok kaba modeller.
Çocuk ayakkabısı bunlar
hrpsı cok cırkın. adıdas al
ayakların kaç numara
Hepsi güzel
Hepsi çok kötü
İkinci
Retro high
Gri rengi güzel
Bence daha kümbin
Mid Se
Ortadaki güzel
Birinci
Iki.
Birinci bence
Birinci
Retro high
siyah
1 daha iyi
En sonuncu
İkincisi
İlki çok güzel
1. Daha iyi
ilki daha iyi
Hiçbirisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?