İkinci olan çok güzel ve tarz görünüyor diğerleri ise çok fazla güzel değil orta derecede güzeller tarzda değiller iki ise çok güzel ve çok tarz duruyor her şeyiyle iki oldukça iyi çok güzel görünüyor model olarak ta aynı şekilde oldukça çok güzel
Yaa herkes 1 ve 2 arasında gidip geliyor bende o ikisi arasında çok kaldım 1. Biraz Vans tarzı bir ayakkabı ikinci ise daha konforlu duruyor gönül ister ki ikisini de alayım ama işte fiyatlar malum