Sevgilimin kıyafetine öpücükler kondurarak sürpriz yaptım ama beğenmedi. Kötü mü olmuş?

Sevgilimin kıyafetine öpücükler kondurarak sürpriz yaptım ama beğenmedi. Kötü mü olmuş?

Bunu sevgilime yaptim sevinir diye. Ama hic bekledigim bir tepkiyle karsilastim. Bu ne boyle kolye gibi dizmissin dedi. Biliyorum guzel degil fazla ama aklima boyle bisey gelmisti. Baya kirildim 🥹

Güzel olmuş, ben beğendim.
Evet, kötü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin kıyafetine öpücükler kondurarak sürpriz yaptım ama beğenmedi. Kötü mü olmuş?
Cevapla