Alışveriş & Hediyeler Kışlıkları yazın, yazlıkları kışın alanlardan mısınız? Pseudanor Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bonjour!Kışlıkları yazın, yazlıkları kışın alanlardan mısınız?-Hayır, mevsiminde alıyorum heppisini 🖤 Kışlıkları yazın, yazlıkları kışın alanlardan mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Evet öyleyim 0 0 Yorumla
Interstellar_ Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yazliklari yaz sonu , kisliklari kis sonu indiriminden alirim. Ciddi karli alisveris yapmis oluyoruz. Sezonunda satin aldigim urun nadirdir. 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 376 cevap paylaştı. Tam tersi alıyorum yoksa kıyafet kalmıyor. Tükeniyor. Yeni sezonun ürünleri geliyor. 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Hayır öyle bir şey yapmıyorum genelde mevsiminde alırım hep. 0 0 Yorumla
тαмαяιѕк Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 74% +1 yıl Kışlıkları kışın, yazlıkları kışın ve yazın alıyorum 🤭 0 0 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Şu ekonomide indirim zamanları iyi oluyo.. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 3,7b cevap paylaştı. Mantıklıyms 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hayır degılım 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı. yok zamanında alırım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet öyleyim
Yazliklari yaz sonu , kisliklari kis sonu indiriminden alirim. Ciddi karli alisveris yapmis oluyoruz. Sezonunda satin aldigim urun nadirdir.
Tam tersi alıyorum yoksa kıyafet kalmıyor. Tükeniyor. Yeni sezonun ürünleri geliyor.
Hayır öyle bir şey yapmıyorum genelde mevsiminde alırım hep.
Kışlıkları kışın, yazlıkları kışın ve yazın alıyorum 🤭
Şu ekonomide indirim zamanları iyi oluyo..
Evet 😄
Mantıklıyms
Arada yapıyorum
Aynen. 😁
genelde
Hayır degılım
Evet 🤣
evet
yok zamanında alırım
Hayır kafama göre
Evet
Denk getirirsem alırım
Evet daha ucuz oluyor :))
Salut. Oui.