17 Ekim'de Dolap uygulamasından bir ürün aldım, satıcı 20 dk sonra siparişi iptal etti ve param hala gelmedi. Bu konuda yardımcı olur musunuz?

17 ekimde dolap ikinci el uygulamasından ürün aldım 20 dk sonra satıcı iptal etti ve ücret provozisyonda bekliyordu ancak bi türlü aktarılmadı dolap desteğe yazdım banka kartlarında 7-14 is gününde aktarılır denildi 17 is günü geçti hala param gelmedi dolap ekibi biz ücreti aktardık bankanıza gidip sorabilirsiz niye gelmediğini dedi bankadaki güvenlik ise bu sorun firmayla alakalıdır eğer aktarılmazsa tüketici hakem heyetine başvurun ücreti hemen aktarirlar dedi ancak şikayet süreci icinde para gerekiyormus bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz daha ögrenciyim bu konularla ilgili bilgim olmadığı icin ne yapacağımı bilemiyorum.

17 Ekim'de Dolap uygulamasından bir ürün aldım, satıcı 20 dk sonra siparişi iptal etti ve param hala gelmedi. Bu konuda yardımcı olur musunuz?
Cevapla