Hediye almadığı için sevgilimden ayrıldım, haklı mıyım?

kendisi boşanmış biri bir kaç yıldır sevgiliyiz ben ona hediye alıyordum ama o bana almıyordu istediğim halde almıyordu , ne hediyesi alacam ben kendim hediyeyim deyip duruyordu , bende hediye almıyorsun ne yapayım hediye almayan sevgiliyi deyip ayrıldım haksızmyım?

Hediye almadığı için sevgilimden ayrıldım, haklı mıyım?
Cevapla