♾️ Sizce maddi durumu iyi olmayan kişiler de birbirine güzel değerli hediye alabilir mi? bunun için zenginlik şart mı? ve sizin hediye tanımınız nedir

Evet engeldir
Hayır değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
♾️ Sizce maddi durumu iyi olmayan kişiler de birbirine güzel değerli hediye alabilir mi? bunun için zenginlik şart mı? ve sizin hediye tanımınız nedir

Hediye sadece maddi anlamdan ibaret değildir ama şu koşulda değildir ; karşındaki insan sana değer veriyorsa gerçek anlamda ne pahasına olursa olsun biz senle varlıktada yoklukta da biriz diyebiliyorsa işte o zaman senin için en büyük değer budur çünkü herkesin diline dolanmış sözler klavye arkasından yazması kolay geliyor gerçekte olunca laftaki gibi olmuyor maalesef
Bir insanda senin için hediyedir ya da sana yaşattıkları senin için bir hediyedir armağandır sana kattıkları.. önemli olan para pul değildir parası olmayıp mutlu olan insan yok mu hiç ya da eskileri düşünün eskiden bu kadar imkan bolluk var mıydı ama en güzel aşklar en temiz aşklar da eski zamanlardaydı şu an o kadar değil sevipte bağlı kalan yıllarca gösterebileceğim parmak sayımı geçmez burada ser sefillikten temel ihtiyaçlarını karşılayamayacak kadar imkansızlıktan bahsetmiyorum normal her insan gibi belki biraz daha düşük bir bütçe ya da hiç fark etmez değer bilindikten gerçekten sevdikten sonra her zorluk aşılabilir bana göre paranın ne önemi var ince bir söz mesela? her şeyi geçtim mimiklerinle yapacağın küçük bir jest ya da içten bir gülüş bile insanı etkisi altına alıp aşık edebilirken paranın ne kadar önemi olabilir ki bazı erkolar var kız arkadan erkek önden gidiyor bir incelik yapıp elini tutup birlikte yürümek ya da kıza öncelik verip kendisinin arkadan gelmesi çok mu zor? değil. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim önemli olan PARA DEĞİL MADDİYAT DEĞIL ÖNEMLİ OLAN DÜŞÜNÜLDÜĞÜNÜ BİLMEK HİSSEDEBİLMEK bu sadece parayla olmuyor arkadaşlar eğer siz doğru bir şekilde sevginizi hissettirirseniz paraya ihtiyaç kalmıyacaktır kitabın içine küçük bir şiir yazıp ya da onu mutlu edicek bir cümle yazıp koysanız bile biz mutlu oluruz bu düşünmektir sevdiğni hissettirmektir odun olmazsanız o yeterli bizim için aynı şekilde kızlar içinde ğeçerli cinsiyet ayrımı yok ama kızlar ilk adımı erkekten bekler doğal olarak eskiden beridir bu böyle arkadaşlar "bir de bu trip atan erkek" devir değişti rollerde mi değişti yazık!
Sırf bana hediye almak için maddi durumunu zorlanmasını hiç istemem.
Almasın ben onu öyle de severim.
Ayrıca manevi degeri olan hediyeler benim için daha değerli.
Teşekkürler barış ✌️
Rica ederim :)
Hem engeldir hemde değildir. Sürekli hediye almaya engeldir ama kısa aralıklarlada almaya engel değildir.
Rica ederim 🦋
Bu biraz hediyenin en olduğu ile ne anlam taşıdığı ile alakalı sanırım. Bana kendi emeğiyle bahçesinden nane koparsa bile hediyedir. Kimine göre ise son model adaban aşağısı hediye bile değildir.
Göreceli bir kavram.
Cevap
31Cevap
İlla ki parası olmayan birisi nasıl sevgilisine hediye alabilsin ki gadası
Çiftler hediye konusunda şeffaf olmalı
Parasız da hediye almak mümkündür, bana şiirler yazması da hediyedir benim için, bana serenatlar yapması, benim için gitar, keman çalması, ah bana kitaplar okuması, aslında bunlar da hediye, bana göre en güzel hediye, sevgilinin kalbini bana ayırmasıdır, vermesidir benim için en kıymetli hediye. Elleriyle bana yemekler, kahveler yapması da hediyedir, kendi okuduğu kitabı bana armağan etmesi de hediyedir, bir tane çikolata alması da. Hediyeye fiyat biçilmemeli, en kıymetli hediye birlikte geçirdiğimiz dolu dolu zamanlardır, sevgilinin varlığı bana hediye değilse ayaklarıma dünyaları serse neye yarar, sevgi konusunda cimri olmasını istemem sevgilimin, birbirimize güzel yarınlar armağan ederim isterim, elindekini paylaşsın isterim benimle, elimdekini paylaşayım isterim onunla, şu da bir gerçek ki; sevgi hususunda cimri olanlar her bakımdan cimridir.
Romantik bir çiftin hediye anlayışı pahalı hediyelere esir olmaz bence. Ben çocukken hatırlıyorum mesela babam bana kırmızı bisiklet aldığı gün mutluluktan uçmuştum. Bilemiyorum ama ben pahalı hediyeler alan erkeklerde bir duygusuzluk gözlemliyorum, sanki paralarıyla kadının kâlbini de ele geçirebildiklerini sanıyorlar. Doğrusu ben romantik biriyim benim sevgilim bana bir paket çikolata bile alsa o çikolatanın paketini bile atmaya kıyamam, özel kutu açıp saklardım sonsuza dek. Elimde olan bir şey değil tabiki komik de gelebilir ama ben buyum işte🤭🍀😎
Karşımdaki fakirse ve onunla birlikteysem zaten gidip de 50 bin tllik çanta alamayacağını bilerek sevgili olmuşumdur. Maddi gücü yettiğince alması önemli. Ne kadarlık aldığından çok, elindekinin ne kadarını bana layık gördüğüne bakarım. Elinde son 1 tane ekmek varken yarısını vermesi bile çok sevdiğini gösterir. Fakat maddi gücü fazlasına yeterliyken hep (alabileceğinden) daha ucuzunu alıyorsa üzer.
İstenilen şeyle yapılan şeyler farklı olabilir maddi durumdan dolayı
Maddi durumu iyi olan taraf bile kötü taraf incinmesin diye onun bütçesine inerek bir şeyler alması veya maddi durumu kötü olan tarafın iyi bir şeyler isteyipte alamaması
Benim fikrim zaten sürekli hediye alınırsa bu işin anlamı kalmaz
Eğer seviyorsam benim en büyük hediyem o zaten
O kadar manevi hediyeler var ki bence asla engel değil. Bir keresinde bir arkadaşıma sevgilisi çiçek sepetinden kolye almış kız adama mesaj attı dedi ki bu ne ezik misin, bu altın bile değil içindende ayı cıkmıstı onuda bana verdi. Adama cok üzülmüştüm. Böyle kızlarda var yani beyler bizim gibilerin değerini bilin.
Bizler açık insanlar değiliz, hep bi sidik yarışındayız! Aaaa o bana saat aldı, ben de ona altın kolye alayım, aaa o kolye aldı bende ona bilmemne marka ayakkabı alayım diyerek çıta yükseltiyoruz. halbuki neysek o halde davranmalı ve açıkça sevgimizi belirtmeliyiz.
Hiç değil olmamalı da. Bu bahanedir. Hiç birimiz bentleyler le büyümedik haliyle her insanın küçük şeylerle mutlu olduğu bi şeyler vardır. Geçmişe dönük nelerin hoşuna gideceğini düşünürse her insan partnerini mutlu edecek elbet bi şey bulur. İlla alınmasına gerek yok kendi el becerisiyle dahi bi şeyler yapılabilir.
Hiç yoksun olma durumu engel olsa da. Kısıtlı bütçe engel değildir. Elinde az da olsa bir miktar para varsa emeğini de üstüne katıp birşeyler yapabilirsin diye düşünüyorum. Hediye tanımım alırken beni düşünmüş olması
Evet engeldir. Ortalama bir hediye bile, mesela kitap, kalem, iki yüzün üzerine çıkıyor. Bunu bir kere aldın, ikincide el yapımı bir şeyler hediye ettin diyelim ama bunlara bile para lazım çünkü yaparken zaman geçiriyorsunuz ve maddi durumunuz kötüyse yoğun çalışmak durumunda kalabiliyorsunuz. Bunları yapmak bile yorucu ve zahmetli olurdu. Yılda bir hediye neyse ama doğum günü var, sevgililer günü var, yıl dönümü vs.
hayır değil düşünüp uğraşması yeter özel günlerde normalde de mesela böyle çikolata şeker meker alsın bi yerden geçerken bi toka gördü diyelim bana yakışıcağını düşündü alsın 5 tl bile olsa bana her gün bi deniz kabuğu da versin isterdim lfkdskj onları biriktirmek ahahhaha böyle biri çıkıcak mı acaba karşıma lşfsdlşkf
Engel değildir yani pahalı hediyeler değilde onu anlatacak hatırlatacak manevi hediyeler de olabilir mesela bir kersinde kız arkadaşım bana bersini vermişti ve çok uzun zaman sakladım. kullandim ve çok beğenmiştim
bence değil ben eşime ilk sevgililer gününde takımın kupasını alıp kalpli bir kutuya koydum boş kalan yerlere çikolata ile doldurdum içine ağzımızın tadı hiç bozulmasın yazdım eşim (o zaman sevgiliydik) bayılmıştı
Hediye illa pahalı olmak zorunda değil bu yüzden engel değildir ama kişinin durumu ciddi anlamda kötüyse almayabilir de. Şart değil o kadar da. Sevgisini başka yollarla da ifade edebilir.
Maddi durumu yoksa benim için para harcamasını istemem zaten. Kendine bakabilecek kadar paraya ihtiyaçı olmalı. Kendi eliyle yaptığı hediyeyi de verebilir ve ya yemek yapabilir.
Manitin en büyük hediyesi gülen gözlerine baktığımda kendimi görmek ne bileyim omzumun kenarında ki diş izi olabilir , öyle illa hediye almasına gerek yok
Bence hediye her şey demek değildir. Herkes durumuna göre hareket eder. Durumu çok iyi olup da hediye almak konusunda zevksiz kişiler de az değil
Yani eğer maddi durumu yoksa almayabilir ve karşısında ki kişi de bunu problem yapmamalıdır, anlayışla karşılamalıdır bence
Hayır kanka engel değildir bazen bir çiçek bile mutlu eder bazen bir çikolata yeter ki mutlu olmayı bil
Birbirlerini hakikaten seven iki insan, birbirlerine verecekleri en küçük, maddi değeri olmayan bir şeyden de mutlu olabilirler
Hediye dedigin maddi değeri yüksek olan sey değildir hediye hediyedir manevi anlam tasir dusunmek yeter bence
Hayır iki kişi arasındaki gerçek sevgiye hiçbir şey engel değildir tabii ki buna devamlı para odaklı bakan o tipleri kastetmiyorum...
Bence değildir. Ben mesela öyle pahalı şeyler gerek olduğunu düşünmüyorum. Anlamı yüksek bir şey bile hediye edilebilir.
bence şart değil pahalı hediyeler düşünülmesi manevi bir değeri olması önemli olan
bence engel değil bir tefa kutlanıyor alsın yani
Bahane, bahane, bahaneeeğ... Hediye için lüks şeylere gerek yok çünkü.
Bir saç tokası bile mutlu eder. Sevmeyi bilen için;
Hayır değildir burada esas olan manadır, miktar değil 😌
Kişiye göre değişiyor bu durum. Yargılamamak gerekir. Anlayışlı olmak lazım.
Değildir.
Hediyenin rakamının önemi yoktur nazarımda.
Eğer konu hediye ise herkes büççesine göre almalıdır düşünülmüş hareket her zaman özeldir
engel deyildir her şey hediye deyildir küçük bişey bile güzeldir bence
Alan var alamayan var ama gönüller bir olduktan sonra hic bir önemi yoktur.
Ufak şeyler de olsa hediyeleşmek gönül almak çok güzeldir.
Bütçesine göre alsın. Onu zorlayacak bişey almasını istemem. Kullandıkça da rahatsız olurum.
Hediye alınmasa da olur sanki dünyanın sonu
Bence olamaz, herkes kendi maddi durumuna bakarak edebilir, sadece bir çiçek bile yeterlidir
hayır engel değil, illa maddi değeri yüksek bir şey olmak zorunda değil erkeklerin çoğu bunu düşünemiyor bence. imkan sağdan soldan çiçek toplayıp iple sarıp not yazıp getirse bile dünyalara bedel olur
Evet engel değilse git 1500 tl ye çanta al manitana
Gerçekten sevgi ise bir çiçek bile hediye edilir
#Hükümdar
Hayır değildir. Bence gerçekten hediye vermek isteyen insan içtenlikle, maddiyata bağlı olmadan hediye verebilir.
Güzel hediye kavramı görecelidir cidden kaliteli bir şeyi sevgiyle ödeyemezsiniz kusura bakmayın
Önemli olan para değil değerli karşındaki insanı mutlu edicek bi hediyedir bence
Hayır. Bir dal gül bile yeterlidir.
Hediye manevide olabilir bence engel değil
Değildir tabi ki.
İsteyen alır isteyen almaz
Hayır ne alaka
Hayır değildir tabi ki de
Herkes maddiyatına göre bir şeyler alabilir.
Küçük şeylerle de mutlu olabilir insan
Büyük hediyeler ile işim yok.
Evet maalesef 😏
Yoo.. bir kupa bardak bile olur
Hediye nin maddi değeri önemli değil de ondan
Evet alsın ihmal etmesinler büyük küçük
saçma bir soru..
Ne hediyesi ekmek 10 tl
Hayır, diğildir.
Değildir
#Mirliva
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?