Garip bir soru oldu. Şuradan anlatayım;
Biri var hediyemi ilk verdiğimde çok teşekkür edip koluna takan ve 2 hafta çıkarmayan sonradan beni izlediği rutin bir anda hediyeyi çıkarmaya çalıştı ve 1 hafta boyunca takmadı. Şimdilerde (iş yerinde son günleri ) yeniden takmaya başladı. 3 gün boyunca taktı ve dün yine çıkardı. Bugün ise yine takmış. Çarşamba günü işten çıkıyor. Anlamı var mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir insana hediye ettiğin şey artık o adamın kendi malıdır insanın kendi malını hangi sıklıkla kullandığını ya da biz verdikten sora hiç kullandı mı kullanmadı mı bunlara bakıp onda ki kendi değerimizi görmeye çalışmamız her hangi anlamlar çıkartmamız doğru olmaz bence
Ekleme yapıyorum ya da senin verdiğin hediyeye ne kadar değer verip vermediğini onu kullanma sıklığından anlayamazsın bazı insanlar mesela hediye aldıklarında çok mahcup kalır ve verilen şeye anlam yükler başına bir şey gelmesin diye bir köşeye kaldırıp muhafaza eder o eşyayı böyle de bakmak lazım
Haklısın ya. Sadece aramız her limonilestigin de takmayı bıraktığı ve sonrasında tekrardan taktığı için ve özellikle de taktığını bilerek belli etmeye çalışıp dibimdeyken bileklikle uğraşıp beni izlemesi sonrasında yakın arkadaşlarına ( kız erkek) bilekligin benden hediye olduğunu söylemesi falan aklımı karıştırdı.
O da doğru gerçekten haklısın. Amacım zaten karşımdaki kişiyi mutlu etmekti. Neyse ki son 2 günümüz kaldı ;') o gidiyor ve bir daha aynı yerde çalışıyor olmayacağız. Hediyeyi benim aldığımı da unutur belki. Sürekli izleyip, uğraştığı biriydim...
Sana kızdığı zamanlarda aklı sıra seni üzebileceğini düşündüğü bu şeyi yapmış kafaya takma böyle durumlar yaygındır senin verdiğin bilekliği çıkartıp takmayabilir ama bu sana ya da hediyene değer vermediğini göstermez kalbindeki değerini çıkartamadıktan sonra bilekliği istediği kadar çıkartsın😀
Bir zamanlar bir kıza aşıktım aynı işte çalışıyorduk bizde sevgili değildik ama aşıktım işte bana bir çakmak vermişti kendisi bende ona vermiştim bir tartışmamızda onun yanında çakmağı çöpe attırmıştım sevmediğim değer vermediğim için değildi deli gibi aşıktım ama anlık cezalandırmak istemiştim işte:)
Senin adına çok üzüldüm... Ancak kız çok üzülmüştür ya. Ben de iş arkadaşımin ilk başta çöpe attigini düşünmüştüm ve çok ağlamıştım. Ancak arada bir takip beni izliyor acaba bileklikle ilgili bir şey dememi bekliyor mudur diye düşünüyordum. Peki sen şu an ne hissediyorsun kızla aranız hiç duzelmedj dimi
Üzüldüğünü sanmıyorum ben ona aşıktım ama o başkasıyla birlikteymiş beni kandırdı ben başlarda onun hayatında biri yok sanıyordum soradan biriyle birlikte olduğu ortaya çıktı meğer ben hiç onun umurunda değilmişim:)
Gerçekten şu an kötü oldum ya. Böyle bir karaktersize en güzel duygularini harcaman üzdü... Umarım kendi kalbine denk biriyle denk gelirsin
Umarım:)
Saat mi
Kendi ismi yazdığı bileklil
Hmmm
Yani neden taktığını bilerek göstermeye çalışıyor onu anlayamıyorum. Zaten 2 gün sonra iş yerlerimiz değişiyor sanırım artık o da unutur ;'( kullandıkça aklına gelmem belki de sadece iş yerinde sürekli izlediği ve koruduğu biriydim...
Aşık mısın ona
Hoşlanıyorum diyelim. Hediyeyi bazen üst üste takıyor bazen de 1 günlüğüne takmayı bırakıyor, anlayamıyorum. Acaba diyorum hediye için bir şey mi dememi bekliyor diye düşünüyorum