Sizce hediyeye verilen değer eşit midir hani herkesin hediyesine aynı değer mi verilir?

Garip bir soru oldu. Şuradan anlatayım;

Biri var hediyemi ilk verdiğimde çok teşekkür edip koluna takan ve 2 hafta çıkarmayan sonradan beni izlediği rutin bir anda hediyeyi çıkarmaya çalıştı ve 1 hafta boyunca takmadı. Şimdilerde (iş yerinde son günleri ) yeniden takmaya başladı. 3 gün boyunca taktı ve dün yine çıkardı. Bugün ise yine takmış. Çarşamba günü işten çıkıyor. Anlamı var mıdır?

Sizce hediyeye verilen değer eşit midir hani herkesin hediyesine aynı değer mi verilir?
Cevapla