Zarar ettiğin kesin ama öncelikle çok severek aldıysan hiç deret etmeden iyi günlerde tak yüzüğünü. Pişmanlık duymanı gerektirecek bir durum da yok ortada. Seni mutlu eden bir hediye aldın. Öyle düşün. ;)
Elbette tekrar ekleyebilirsin. Çalışıyorsan hiç sorun olmaz. Olur da harçlık alıyorsan onu da biriktirir yine alırsın. Günlük konular bunlar. Önemli olan senin iç huzurun ve mutluluğun.
3 gram kaç TL o yüzük kaç TL ona göre bunu cevap verebilirim eğer ki 3 gram daha pahalıysa hata etmişsin ama yani koyduk daha pahalıysa güzel bir şey yapmışsındır
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
gram tanesi 1650 tl bu yüzük 6000 e verdi, bir de 1300 tlye baska vir yüzügümü sattım