3 gramımı satıp bu yüzüğü aldım içim yanıyo ama çok beğenmiştim hata mı ettim?

Çok beğenmesem 3 gramımı heba etmezdim zarar etmiş miyim 6000 e aldım buna benzeyen düşük maliyetli yüzügüm ve üc gramımı sattım
3 gramımı satıp bu yüzüğü aldım içim yanıyo ama çok beğenmiştim hata mı ettim?
3 gramımı satıp bu yüzüğü aldım içim yanıyo ama çok beğenmiştim hata mı ettim?
3 gramımı satıp bu yüzüğü aldım içim yanıyo ama çok beğenmiştim hata mı ettim?
Cevapla