

Teknolojik aletler 📱
Gıda ürünleri 🌶️
Giyim 🧥
Makyaj malzemeleri 💄
Sağlıklı beslenme ürünleri 🥑
Yorumlar 👇
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Çoğu kişi şaka gibi teknolojik aletler demiş, ancak gıda ürünleri, teknolojik aletler karın doyurmak için yaramıyor bir telefonu alıp 3-5 yıl kullanıyoruz ama gıda ürünleri haftalık alınıyor ve her gün zam geliyor.
Uydurma her gün zam gelmiyor karalama kampanyası yapma
Peki 😊
her şey pahalı ya önceden bu kadar pahalı değildi önceden daha böyle giyilebilecek güzel kıyafetler olurdu fiyatlar makuldu ama şimdi giyilebilecek güzel bir şey yok onlar bile pahalı gıda ürünleride aynı şekilde artık pazarlar bile pahalı
Cevap
28Cevap
Her şey..
Hayata dair elimizdeki her şey alınıyormuş gibi hissettiriyor en temel ihtiyaç bile, ekmek bile.
Kıyafetler gereksiz pahalı. İki gün sonra sökülecek solacak kumaş parçasına dünya para veriyoruz.
Kedi köpek mamaları ve bebek mamaları
Paraları mı var nasıl alsınlar deli ediyorlar beni
E sokak hayvanları ne yapsın
Kırtasiye ürünleri çok pahalanmış acımı derdimi yapılacak işimi ajandama yazardım en küçüklerinin bile fiyatı uçmuş uçmuş...
Şarj aleti alacaktım Trendyolda 2 bin liraydı 830 liraya aldım ama telefonumu androide çeviricem ama 3 sene satamıyorum telefonumu
Pedler bence bir ihtiyacın bukadar fazla olmamasi gerekiyor
Olm yemek fiyatlari artmış yaa yemeklerimide elimden aldılarr😫
hepsi bu saydıklarının yanında daha çok şey var ev kiraları düşürülsün ya bilet fiyatları da
Bakım ürünleri ya, geçen güneş kremi alayım dedim bitmişti 150ML küçücük şeye 930tl verdim 🙄
süt ürünleri peynir yumurta tereyağı benzinde 25 te sabit olmalı.
telefonumu değiştiremedim telefon diyorum
sonra elbette gıda
Giyim 🧥
Makyaj malzemeleri 💄
Gıda ürünleri 🌶️
Aslında hepsi ama insanların temel ihtiyacı olan yiyecek pahalı olmamalı.
Bütün hepsinden de şikayetçiyim. Her şey aldı başını gidiyor.
Teknoloji aldı başını gidiyor da fiyatları ayrı bir şeyi aldı uçup gidiyor valla 😅
Hepsi tabiki özellikle biri değil ki
Et ve et ürünleri
Bunlardan kısılan para hastalıklara ve ilaçlara gidiyor
ürün değil ama benzin…
Hangi birini sayayım...
Her şey desek yeridir
her şey müthiş pahalı nett.
Artık teknolojik aletler üretelim yahu
Sigara, mazot, kondom
Gıda ürünleri
Al birini vur ötekine hepsinden şikayetciyim
Hangi birini sayiyimm
Benzin ve kozmetik beni çok zorluyo..
Bilmem istediğimi alıyorum fiyata bakmıyorum.
Beslenme bu kadar pahalı olmamalı
Pahalı olmayan bişey kaldı mı
Gıda ürünleri maalesef
Escort... Ford :D :D
İphone 15 pro max :)
Gıda.. markete girmeye korkuyorum.
Kitaplar ve cilt bakım ürünleri
Seçme şansımız yokki her şey pahalı
ped ve geri kalan her sey
nerden aldigina ya da hangisini aldigina gore degisir ama ortalama 100fln
Sigara net.
teknolojik ürünler
Giyimden rahatsiz oluyorum kalitesizler
Emek ucuz ekmek pahaliydi
Tolstoy
Ev fiyatları
Sigara
Test kitapları
2 tanesi 300 ü geçiyor
1 tane kapm kitabı var 194 lira. Tamam onlar da geçinmeli kitap yazan hocalarımız onlara bir şey demiyorum ama kitap eksikliği yüzünden geri kalabiliyoruz. Maddiyat bazen zorluyor. Benim akrabalrım bu konuda duyarlılar alamazssam yardım ediyor dayım sağ olsun ama herkes bu kadar bile şanslı olamıyor.
2. eli sınavdan çıkan büyüklerim vermişlerdi ama 2. eller pek iyi olmuyor. Sağlam kullanılmışsa alırım tabii.
Yok sağ olun.
Lazer epilasyon
Şikayetçi olmadığımız ürün yok
Hepsi zaten gelen toplamadida enflasyon oluyor
Apple
benzin : )
Giyim ve teknoloji
F şıkkı hepsi
gıda ürünleri
Sigara ve benzin
Roll on
Teknoloji
Hepsii
Hepsi
Hepsi.
Teknolojik aletler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?