Alışveriş & Hediyeler Market alışverişleriniz kaç asgari ücret ediyor? Üçüzerkekannesi Takip Et Xper 6 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Haftalık market alışverişi bile olmayan market alışverişimin 1/2 asgari ücret olması 🥲 Market alışverişleriniz kaç asgari ücret ediyor? Cevapla Alışveriş Soruları Market Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Değişir aldıklarıma göre 0 0 Yorumla
1C0TT0NM0UTH Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Şurasa 320 tl lik ne var allah aşkına. İki meyve alayım dedim. Hale bak. 0 6 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Allah herkesin yardımcısı olsun. Whiskas kullanmayın lütfen dikkatimi çekti de 1C0TT0NM0UTH +1 yıl Neden ki Üçüzerkekannesi +1 yıl Tuz oranı çok yüksek bir mama ve özellikle yavru kediler için ölümcül olabiliyor maalesef 1C0TT0NM0UTH +1 yıl Hım teşekkürler bilgi için dikkat ederim Üçüzerkekannesi +1 yıl Rica ederim iyi günler 1C0TT0NM0UTH +1 yıl İyi akşamlar
Learnedman Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bu ara markete bile giresim yok yüzüne bakmadığımız saçma sapan ürünlerin bile fiyatı tavan yapmış... bu resmen sömürü düzenidir.. 0 1 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Haklısınız Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Kendi pişirdiğim ve kendime göre pişirdiğim yemeğin Market kısmı 538.25 tl 0 7 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl -Sürekli dışarıdan yemek istediği için bu kadar ucuz market alışverişi- Yorumla Tendenönceruh +1 yıl Duşarıdan çok sipariş vermiyorum 🙏🏼Rutin olarak günlük market 1000 tl civarıBugün o rutinin dışı kendime özel yemek yapayım dedim sonuç beşyüz küsür Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Ha o bahsettiğin günlük müydü 😂 Yorumla Tendenönceruh +1 yıl Evit Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Ben haftalık zannettiydim Yorumla Tendenönceruh +1 yıl 🙃🙃 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl 🙏🏻 Yorumla
Hipnotix Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ne kadar acı insanların alım gücü iyice düştü... çalıştırmıyorlar süründürüyorlar artık.. 0 1 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Maalesef Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı. Markete adım atmıyorum 0 0 Yorumla
Drtitslover Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Kediye bak benden iyi besleniyor 1 3 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl 🥲 nazlı bi kız maalesef Yorumla Drtitslover +1 yıl Somondan aşağı yemiyor galiba :) Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Yediği tek mama o 🙈Ve günde 200 gram mama yiyo 😂😂 Yorumla
Yujiİtadori Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 102% +1 yıl tamam zenginsin sen 0 1 Yorumla Üçüzerkekannesi +1 yıl Zengin olduğum için sepet tutarına bakınca kalp krizi geçirdim evet 😂 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı. en son gittiğimde 7 bin bıraktım 0 0 Yorumla
TeteM3 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Şimdi görünce biraz moralim bozuldu hadhsa 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Öğrenciyim marketten almıyorum dışarıdan yiyorum. Tek kişi aylık 5k falan gidiyo 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 790 cevap paylaştı. 5-600 gibi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Değişir aldıklarıma göre
Şurasa 320 tl lik ne var allah aşkına. İki meyve alayım dedim. Hale bak.
Allah herkesin yardımcısı olsun. Whiskas kullanmayın lütfen dikkatimi çekti de
Neden ki
Tuz oranı çok yüksek bir mama ve özellikle yavru kediler için ölümcül olabiliyor maalesef
Hım teşekkürler bilgi için dikkat ederim
Rica ederim iyi günler
İyi akşamlar
Bu ara markete bile giresim yok yüzüne bakmadığımız saçma sapan ürünlerin bile fiyatı tavan yapmış... bu resmen sömürü düzenidir..
Haklısınız
Kendi pişirdiğim ve kendime göre pişirdiğim yemeğin Market kısmı 538.25 tl
-Sürekli dışarıdan yemek istediği için bu kadar ucuz market alışverişi-
Duşarıdan çok sipariş vermiyorum 🙏🏼
Rutin olarak günlük market 1000 tl civarı
Bugün o rutinin dışı kendime özel yemek yapayım dedim sonuç beşyüz küsür
Ha o bahsettiğin günlük müydü 😂
Evit
Ben haftalık zannettiydim
🙃🙃
🙏🏻
Ne kadar acı insanların alım gücü iyice düştü... çalıştırmıyorlar süründürüyorlar artık..
Maalesef
Markete adım atmıyorum
Kediye bak benden iyi besleniyor
🥲 nazlı bi kız maalesef
Somondan aşağı yemiyor galiba :)
Yediği tek mama o 🙈
Ve günde 200 gram mama yiyo 😂😂
tamam zenginsin sen
Zengin olduğum için sepet tutarına bakınca kalp krizi geçirdim evet 😂
en son gittiğimde 7 bin bıraktım
Şimdi görünce biraz moralim bozuldu hadhsa
Öğrenciyim marketten almıyorum dışarıdan yiyorum. Tek kişi aylık 5k falan gidiyo
Para varsa sorun yok
Çoook gidiyor
5-600 gibi