Erkekler, işyerinde hoşlandığım çocuk kibarca reddetti ve arkadaş kaldık. İşten ayrılıyor, hediye alsam mı?

Kardeşi olarak görüyormuş beni. Sizce durum umutsuz mu? Gelecekte fikri hissi değişebilir mi? Ama Samimi davranıyor, sürekli espri yapıyor. Çok iyi biri. Hassas davrandı bana. Hayatında kimseyi istemiyormuş bence travması var. Kibarca reddetti, arkadaş kaldık. Konuşuyoruz. Ben hâlâ seviyorum onu. Memleketine gidecek ağabeyinin düğünü için sonra İstanbul’a dönecek ama başka işe girecek bu işten ayrılıyor yani. Sizce ona hediye versem mi gitmeden

Erkekler, işyerinde hoşlandığım çocuk kibarca reddetti ve arkadaş kaldık. İşten ayrılıyor, hediye alsam mı?
Cevapla