AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Hacim ayrilirsan parasini geri ister. Bence riske girme.
Ne iş yapıyor, bence kabul etmeyin ben de etmiyorum sonra yüzünüze vurabilir dünyanın bin bir türlü hâli var. Yine de siz bilirsiniz, mutluluklarr💖
💗💗
Yani ileriye dönuk ciddi düsunyorsa olabilir diger türlu kabul edilmemeli
Sevgililik döneminde ben olsam kabul etmezdim. Kendimi düşük biri gibi görürdüm
Bence gerek yok ben istemem şahsen evli değilsem ayrılık olur sorun olur
Hediye adı üstünde. Hediyenin maddi değeri ona kalmış.
Çok çok pahalı olsa kabul etmem. Telefon ama makul bir hediye
Yani Bi rolls royce falan almıyor sonuçta
Tabiki kabul edilir, düşünmüş almış hem eli alışsın değerli hediyeler alabilir sevgilin sonuçta utanıp çekinmene de hiç gerek yok ayrıca..
Allah gönlünüze göre güzel bir model nasip etsin.
Tesekkürler
Sorun etmiyorsa al bence
Onu zorlayan bişey olsaydı alma derdim
Bide ciddi ise durum kesinlikle al zaten olmazsa da geri verirsin
Ben de aynı durumu yaşadım balım. Kabul etme çünkü Allah korusun ayrılık olursa hemen hediyeyi isteyebilecek kadar yüzsüz olabiliyorlar. Altın ve gümüş kolye alıp bir de telefon almıştı. Hepsini geri istedi. Nişan olana kadar bir şey kabul etme.
Tabii ki kabul edilebilir. Bu normal
Pahalı hediye kabul edilmez diyenleri topla bir meydanda, havaya 15 bin TL saç, bak gör nasıl kapışıyorlar 🤣🤣🤣
Ahahah cok haklisin 😅 Bir de sindiremeyip de baska soruma yazmisti ☺ Benden daha pahali hediye alan kizlari ben taşlamıyorum mesela. Ama haset insanlar parazit gibi işte 🙂
Kendileri para peşindeler, zengin kovalarlar öyleler. Başkalarını kıskanırlar, bozmaya çalışırlar iğrenç şeyler 🤣🤣🤣
En güzelini hak ediyoruz, ağlasınlar 😅🤍
😂💕
En haklı yorum 15 bin değil 1500 lira da yeter birbirlerini keserlerdi ajdjdjd
Telefonun tok mu abla. Ayrıca hediye hediyedir. Bir liralık hediye de benim için değerlidir, 100 bin liralık hediye de aynı. Önemli olan ona biçilen sevgi.
Var da donup duruyor. Benim için de tüm hediyeler degerli.
Demek ki telefonundan muzdarip olduğun için sana almak istemiş. Zaten 15 bin çok da yüksek değil.
Sevgilin sonuçta bende almalı kadına para harcayan erkek sever
Bence hemen kabul etme eğer çok ısrar ederse daha düşük bütçeli bir hediyeyi kabul ediceğini söyle. Biraz daha gözlemle sevgilini çünkü ilerde ben sana şunu aldım sana yardım ettim diyip seni mahçup bırakabilecek biri mi onu test etmen gerek.
Seninki sana telefon alıyor benimki benden 53 binlik telefon istiyor karakter meselesi işte 🥺
Sevgilin mi eşin mi? 😐
Sevgilim
Artk Eski sevgilim bi hafta oldu ayrılalı hala beni arıyo engel vurcam az kaldı
Niye bekliyorsun ki? Ben artik seninle konusmak istemiyorum, ayrildik da zaten. Engelliyorum hoscakal yaz ve engelle Şu an .
Haklısın çok kez aklima geldi bunu yapmak.
ama aynı iş yerinde çalışıyoruz, ben kasiyerim oda müdür yardımcısı ve zaten ayrılmayı düşünüyorum ayrılacağımı söyledim de bilgi işlem deki kadın çıkmamı istemiyo dolayısıyla çıkışımı vermiyo 3 haftadir cikicam diye bekliyorum. Merkezle görüşmem gerekecek 😏
15000 TL ćok pahalı hediye sayılmaz, ayrilınca yüzüne vuracak aldıklarını
Öyle biri değil
Öyle yapanlar var.
Ben kabul ederdim ettim de zaten 😂 sorun değil yani sevgilin sonuçta
İhtiyacınız olan bir hediye ve bunu almayı istiyorsa neden sorun olsun. Güle güle kullanın. 💙
Teşekkürler 💜
Rica ederim. @melikenilayy
Bilimsel araştırmaya göre erkekler para harcadıkları kadına değer verip severler iyi yapiyosun bebeyim hakkındir :))
Teşekkürler 🙂
kabul ettikten sonra çok mahçup hissedeceksin ona karşı bende genelde öyle oluyor
Hediye ise tabii ki kabul edilir maddi durumu da buna el veriyorsa neden olmasın ♥️
Bırak alsın Zaten s…en yaranıyor bu devirde Hem erkekler para harcadığı kadına değer verir sadece Ben eskiden kabul etmedim Eşeklik ettim Hep hediye aldım Sonra koydu bana Daha da kimseye bir şey almam B*k yesinler
durumu iyiyse dert etme
Artık bu paranin hiçbir değeri yokki
Zaten evlenecekseniz nişanlı gibi kabul edilir.
Nerdeyse artık herkesin 1 aylık parası 15 bin o yüzden kabul edebilirsin fazla değil
ciddi dusunuyorsan kabul edilebilir ama ona bagli kalmamak lazim yani cok bilemedim
Bence kabul etme hani nisanlim veya sozlun olsa hadi neyse de sonucta sevgilsiiniz daha
Ay Keşke benimde böyle sevgilim olsa 😌💅
Dişil enerji jeneratörü 😅
Ne var be , çok şey mi istedik 😝
Niye olsun parasını ye sonra tekmeyi bas gitsin.
Beni seven adama niye tekme atıp kullanayim
Seni seven adammı 😂😂 bu kadar saf olmayın.. erkeklere güvenmeyin onlar şeytanın yeryüzünde vücut bulmuş hali 👿
Ne her kadın melektir, ne de her erkek şeytan.
Bütün erkekler şeytandır.. birgün olgunlaştığında beni anlarsın
Cinsiyetci olmayalim 🤍
Sevgilinle mutluluklar 😂
@çikoleta_püskevit yanlış tercihlerde bulun sonra kalk hepimize şeytan de. Genelleme bizi sen şeytan seviyorsun onları seçtin ☺️
@melikenilayy hayatına yanlış insanlar ya da senin tabirince "şeytanlar" girmiş olması başkalarının suçu değil. Erkekler şöyle böyle demeyi de bırakın karşı cinsi aşağılmaya hakkınız yok. Herkes aynı değildir.
Edilir aşkım çok hoş hattaa durumu varsa sana yapmıcakda kime yapcak
Aşko bide ne iş yapıyo sevgilin
Geliri iyimi yani
Teşekkür ederim. Kendine ait dükkanı, evi ve arabası var.
Ben üç defa sıfır telefon almıştım.
Oldukca bonkörmüşsün
Evet hepsi'de aldı gitti
:/ Umarim birdahaki iliskin bitmez
İnşaAllah Hep çıkar ilişkisi oldu benim beraberlikler
Oh valla kız iyi koca bulmuşsun 😊
😅 🌸
Bir biz bulmadık böyle birini
Haha tam bir gold digger işte
Ben işte kendim kazanır alırım sen ise dilenirsin. Sonra bana varos demişsin kızım zengin de değilsin çok belli arkam güçlüdür uzaklaş.
Evleneceksen olur ancak
İlişki ciddiye olur.
Bilmem ben kabul etmem
Fazla ve gereksiz olur
Kabul ederim ama ayrılınca vermem he
Sizde seversiniz pahalı hediyeleri 😉
Maddi olarak sizi sahiplenmek olarak görülebilir?
Ben pahalı hediyelere her zaman karşıyım
edilir elbette, edilmeli
Ben kabul edemezdim. Senin bileceğin iş.
Gönülden geçen hediyesi olsun
Bizimki de bizden dileniyor
Telefon mu istedi
Para istiyor 250 atsana 500 atsana diye
Ayrılırsın umarım
😱😱😱😱15bin miii saka mi bu😨😨😨😨😵😵😵😵
Neden saka olsun
Ben olsam kabul etmezdim sonucta ayrilsam bu sefer benimle para icinmi sevgili oldun falan demeyr baslar yok ben olsam asla kabul etmem hele ki 15bin tl de cok fazla.
15 bin fazla mı şu an sorun çıkartmadan kullanılabilecek en ucuz telefon 9.800 ile 12k arası ki geçtiğimiz günlerde bir zam daha geldi elektronik cihazlara 15 bin TL lik bir telefon normal şu an çünkü şu an asgari ücret bile 11.5 bin TL ve şu an ki 15 bin 1500 TL gibi bir değere sahip ülkenin durumu ortada
@Reislerdesever01 Haklisin yaa her sey cok pahalı. Zaten 13-15k altında duzgun telefon pek yok.
güzel paylaşım
15.000 tl çok değil
Kimse hediye almadi bana
Birdahaki iliskinde alinir umarim
İliskim olmadı olmaz gibide. d
İsteyerek aldırmadığın sürece bence sıkıntı yok
Kabul edilir al gitsin
Kimseden hediye kabul etmem
Neden
Ay abart ya birinden hediye almak kimseyi küçültmez
Kişisel tercih ben etmem.
fakir birile olmazsınız ama dimii
Allah aşkına her bu tarz sorularda parazit gibi ortaya çıkmayın
parazit olan sizsiniz doğruları söylüyorum
Ben onu parasi icin secmedim. En cok tavirlarindan etkilendim.
pekii öyledir
Kusura bakma biraz sert çıkıştım. Bu algıdan hoşlanmıyorum. Bana telefon almasa da severdim. İyi aksamlar.
sorun değil sende kusura bakma
Melike melike yazık olacak sana
Neden
Kanka nerden baksan tutarsızlık
Ne alaka
Ters bir durumda namluyu direk sana çevirecektir. Ah o hediye varya o hediye Kanka psikolojin karizman falan yerlerde anliyormusun?
İsterse geri veririm
Kanka otarz bir hareket senide benide bozar. Bence sen hiç o topa girme
Bilmiyorum
Veriyorsa al boş ver
Bence kabul edilir sonuçta sevgilin