Alışveriş & Hediyeler Alışverişte kendine hakim olan taraf mısın yoksa kendini kaybeden mi? Foreignn_Ghost Takip Et Xper 3 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Evet Kendime Hakim Oluyorum 😇 Hayır Kendimi Kaybediyorum 😅 Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Süper Soru 🤗✨🥳 Alışverişte kendine hakim olan taraf mısın yoksa kendini kaybeden mi? Cevapla Alışveriş Soruları Hakim Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Gereksiz harcamam 1 0 Yorumla
püskevit_aşkına Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 92% +1 yıl Kendimi laubetmemi gerektirecek bir durum yokÖnceden derim böyle bir şey alacam gider 2 dk olmadan alır giderö 1 2 Yorumla püskevit_aşkına +1 yıl Giderim* Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Bazı kadınlarımız öyle ya yok onu da alıyım yok şunu da alıyım 😅 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Cebindeki parayı bilerek alışveriş yaptığımdan, hakim olamama gibi bir şey söz konusu değil bende 😊 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Güzel taktik aslında 😅 Yorumla
Kardelen236 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kendimi kaybettiğimi düşünmüyorum. Çünku kendini kaybedenleri gördüm.😅 onlarla yarışamam. 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl 😅 Yorumla
Ksüyenaz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Hakim olmak zorundayız başka çare mi kaldı yiyosa hakim olma bakalım 😏 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Evin yolunu bulamayız sanırım 😅 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Az alırım marka tercihim oluyor. Bu yüzden kendimi kaybetmem. Zaten edememde 1 0 Yorumla
sumeyyex23 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl param olmadığı için kendimi tutmak zorundayım 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl 😅 ben bu sıra senden taraftayım Yorumla
madina1 Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Düşündüm de hiçbiri değilim, beğendiğimi alırım. 2 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl O da bir seçenek tabi ki 😇 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı. Liste ile gidiyorum 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl En iyisi aslında
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Bütçeme göre hareket ederim 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Mantıklı olan da o aslinda Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Güçlü iradeye sahip ben 1 1 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Tebrik ederiz 🙏🏻😇 Yorumla
Derinmavi27 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Oluyorum çok istemesemde 1 2 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Mecburen 😅 Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Aynnn Yorumla
Yaso9597 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 32% +1 yıl alışverişte kendimi kaybeden tarafım :D 1 4 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl 😅 bir yandaş daha Yorumla Yaso9597 +1 yıl :D :D Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Ne yapalım parayı bulunca harcıyoruz 😂😅 Yorumla Yaso9597 +1 yıl öyle valla :D Yorumla
cursedplatoon Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 75% +1 yıl Yaşasın kredi kartı yarınlar yokmuş gibi çek 😂 1 3 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Ama bir bedeli var 😅😂😂 Yorumla cursedplatoon +1 yıl Ödendi… Hepsini ödedim geldim bu ay hariç 😂 Yorumla Foreignn_Ghost +1 yıl Yok dayı ben kredi kartına bulaşmayaya yeminliyim 😅😂 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 447 cevap paylaştı. Kendime hakim olabiliyorum 1 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Hiç kendimi kaybedercesine alışveriş yapmam 1 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kendime hakim olurum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Gereksiz harcamam
Kendimi laubetmemi gerektirecek bir durum yok
Önceden derim böyle bir şey alacam gider 2 dk olmadan alır giderö
Giderim*
Bazı kadınlarımız öyle ya yok onu da alıyım yok şunu da alıyım 😅
Cebindeki parayı bilerek alışveriş yaptığımdan, hakim olamama gibi bir şey söz konusu değil bende 😊
Güzel taktik aslında 😅
Kendimi kaybettiğimi düşünmüyorum. Çünku kendini kaybedenleri gördüm.😅 onlarla yarışamam.
😅
Hakim olmak zorundayız başka çare mi kaldı yiyosa hakim olma bakalım 😏
Evin yolunu bulamayız sanırım 😅
Az alırım marka tercihim oluyor. Bu yüzden kendimi kaybetmem. Zaten edememde
param olmadığı için kendimi tutmak zorundayım
😅 ben bu sıra senden taraftayım
Düşündüm de hiçbiri değilim, beğendiğimi alırım.
O da bir seçenek tabi ki 😇
Liste ile gidiyorum
En iyisi aslında
Bütçeme göre hareket ederim
Mantıklı olan da o aslinda
Güçlü iradeye sahip ben
Tebrik ederiz 🙏🏻😇
Oluyorum çok istemesemde
Mecburen 😅
Aynnn
alışverişte kendimi kaybeden tarafım :D
😅 bir yandaş daha
:D :D
Ne yapalım parayı bulunca harcıyoruz 😂😅
öyle valla :D
Yaşasın kredi kartı yarınlar yokmuş gibi çek 😂
Ama bir bedeli var 😅😂😂
Ödendi… Hepsini ödedim geldim bu ay hariç 😂
Yok dayı ben kredi kartına bulaşmayaya yeminliyim 😅😂
Kendime hakim olan tarafım
Evet tabiki hakim oluyorum
Kendime hakim olabiliyorum
Evet Kendime Hakim Oluyorum 😇
Para kolay kazanılmıyor !
kendime hakim olmazsam cebim yanacak
Hiç kendimi kaybedercesine alışveriş yapmam
Kendimi kaybediyorum
Kendime hakim olurum
Hakimiyetimi kaybediyorum genelde
Genelde hakim oluyorum
Hakim