Aynı maaşı aldığım kişiler hep kaliteli marka şeyler alıyorlar ben neden alamıyorum?

Soru komik ama aynı maaşı aldığım kişiler hep marka takılıyor evliler bi de ev geçindiriyorlar ben bekarım ailemle yaşıyorum biraz aileme veriyorum tabi maaşımdan ama kalanı hep bana oluyo ama hiç marka şeylerden onlar kadar alacak para olmuyo sizce neden xömxmcmf komik bir durum farkındayım biraz altına yatırıyorum paramı ama çok değil ayda 3 4 gram falan kalanı da yetmiyo valla
Aynı maaşı aldığım kişiler hep kaliteli marka şeyler alıyorlar ben neden alamıyorum?
Cevapla