Eczane neden hep muadil ürün verme peşinde?

Hep elli lira verip kalanını sgknin ödediği kremlerim var. Bir krem de madecassoldü. Bunun yerine madescar vermiş. Bu değil benim kremim dedim arkada da görüyorum madecassolü. Dedi ki doktorun bunu yazmış. Hayır ben aynı kremleri her ay yazdırıyorum mümkün değil dedim. Sonra da elimde kalmamış diye kakaladı bana bütün kremlerimi 260 tlye. Bunların amacı ne boyle ve nereye şikayet edebilirim? Acelem oldugu için hemen çıktım ama gerçekten çok sinirliyim. Şikayet etsen de ne fayda sanki adalet var ülkede

Eczane neden hep muadil ürün verme peşinde?
Cevapla